Als je weet dat ik GTAIV met mijn systeem (zie hardware profiel: gigabyte) nog niet 100% vloeiend kan draaien, dan weet je wel dat het bij jou wss helemaal niet zal werken. :p
En het kan idd dat je een pentium 4 en een PCI-E slot op je mobo hebt zitten.
23 februari 2009 13:56
leviathan
Met mijn oude 7800GTX was het al minimaal speelbaar, verwacht dus niet dat elke 'lagere' kaart uit de 7-serie genoeg zal zijn. Het enige wat met de 7-serie support bedoeld wordt, is dat de architectuur van deze kaarten ondersteuning gekregen heeft. Voorheen waren er namelijk wat texture fouten met deze kaarten. Het spel is niet veel lichter geworden door deze patch (schaduw detail kan nu lager, maar dit zal het spel niet opeens speelbaar maken voor low end videokaarten).
23 februari 2009 14:27
theshit1983
Deze patch doet alweer enige maanden de ronden dus veel heb ik er niet aan maar bedankt.
23 februari 2009 16:14
jaspervh
[quote=130134] Als je er niks aan hebt, wat is dan he tnut van je reactie? En nu even over de cpu: ze vragen minstens een 1,8 Ghz dualcore cpu. Ik heb een een Intel Pentium 4 cpu met 2.93 Ghz. (Het is GEEN celeron) Dat is dus bijna 1 Ghz meer. Dan maakt het toch niet uit of het dualcore is of niet?
23 februari 2009 17:58
sparkey
Het gaat over een Pentium 4 die zijn minder krachtig.
23 februari 2009 17:59
jaspervh
En als ik nou eens Windows xp op mijn pc zet,(staat nu vista ultimate op) kan hij hem dan misschien wel op low quality spelen?
23 februari 2009 18:11
timenting
Windows xp wil nog wel eens tegenstribbelen met de instalatie van gta4, het is wel mogelijk om hem te installeren maar niet zoals het hoort.
Je moet dan namelijk:
Deze computer> rechtermuisknop op CD drive> openen> .exe openen.
23 februari 2009 18:20
blacksorcerer
[quote=130160]
Nee. Zolang je die 7200 hebt, kan je op geen manier GTA IV fatsoenlijk spelen. Ook niet 20+ fps op laagste kwaliteit.
Je hebt gewoon een veel krachtigere videokaart nodig. En eigenlijk ook krachtigere cpu en meer geheugen, anders zullen deze een bottleneck vormen en dan heb je waarschijnlijk weinig plezier van je krachtige videokaart.
Als je dergelijke veeleisende games wilt spelen heb je daar nou eenmaal een degelijke game-pc nodig. Anders kan je misschien beter een Xbox360 kopen, al verkrijgbaar voor een kleine 150 euro.
23 februari 2009 18:22
jaspervh
[quote=130163] Ik ga het gewoon proberen, want als de patch alleen boedoeld is voor de latere videokaarten in de 7000-reeks, had dat er wel bij gestaan. En als ik de videokaart een beetje overclock?
23 februari 2009 19:10
mzq9300
[quote=130164]
Met jou systeem zal het spel heel erg haperen en is het dus eigenlijk gewoon onspeelbaar. Met xp zal dat (miss. bijna) niks uitmaken.
Een beetje overklokken zal ook (miss. bijna) niks uithalen.
De mensen die voor mij gereageerd hebben op dit topic bedoelen niet dat jou kaart niet ondersteund wordt,
maar dat het niet speelbaar is vanwege te kort aan performance.
Ik zou hier je geld niet aan uitgeven, maar...