Teamspeak, Ventrilo of enig ander voicechat programma. Als je lokaal een server draait kun je dit met minimale latency op de hoogste audiocodec doorzenden. Je stelt de geluidsinstellingen van je vaste pc zo in dat "wat men hoort" of "wave" als input genomen wordt.
23 februari 2009 16:55
kyentei
[quote=130142]
Daar was ik nog niet opgekomen! Het is inderdaad een goed idee je geluidskaart als 'microfoon' in te stellen, of hoe je het ook zou willen omschrijven. Maar de hoogste audiocodec, is dat wel te doen dan? Het lijkt me sowieso wel erg vatbaar voor kwaliteitsverlies.
23 februari 2009 17:19
bj farmore
Wij denken gewoon weer te moeilijk. Een teamspeak zou gewoon de oplossing moeten zijn.En de hoogste audiocodec zou met een intern netwerk wel moeten kunnen denk ik.
24 februari 2009 11:27
kaboomski
Je heb toch ook van die ontvangers/zenders die ervoor zorgen dat je films, muziek ect. kan ontvangen op andere computers, televisies ect?
24 februari 2009 23:30
bj farmore
[quote=130250]
Die zullen er ongetwijfeld zijn. Maar dat moet gekocht worden, en het ging de TS erom dat het gratis kon. Via software dus, anders was een draadloze koptelefoon wel de oplossing geweest.