Hulp bij aanschaf nieuwe CPU Cooler
februari 2009
-
koenhBeste TW'ers,
Omdat ik een vraag had heb ik maar dit topic geopend.
Mijn Vraag
Ik zou graag willen weten wat op dit moment de beste koeler (of aankomende) koeler is voor mijn CPU.
De koeler is voor Overclocken.
Ik zou deze dan namelijk willen installeren op mijn E6800 (Intel, Socket 775).
Met beste bedoel ik dus de beste koel prestaties (laagste temperatuur) en (eventueel) een stille.
Ik heb een window in mijn kast dus als die er nog mooi uitziet is dat altijd nog mooi meegenomen ;)
Wat heb ik al geprobeerd?
Ik heb via google gezocht.
Hardware.info gecheckt (heeft een topic met 61 koelers maar dit zijn er maar een aantal.)
Tweakers gecheckt
Wat verwacht ik van jullie
Ik verwacht van jullie dat jullie mij een eerlijk antwoord geven op mijn vraag.
(graag met bronnen.)
20 februari 2009 22:33 -
sonnyboy772Beste,
Hier in onze winkel hebben wij een koeler die op alle sockets past, en waar we heel tevreden over zijn.
De koeler in kwestie is de zalman Ultra Quiet Cpu Cooles
Cnps7500-Cu LED
Misschien kun je eens nakijken of je deze vind op een online shop21 februari 2009 10:17 -
lucceyScythe Mugen 2 is op dit moment de beste:
Hij staat niet voor niets in het 'Ultimate-pc-advies' van Hardware.info:
[quote]Deze maand valt onze keuze voor de CPU koeler voor het Game PC Advies op een model dat in de voetstappen volgt van een van de meest populaire koelers die we ooit getest hebben. Die koeler heeft zijn weg gevonden naar tientallen PC Adviezen, biedt uitstekende koelprestaties, gecombineerd met een minimum aan geluidsproductie, terwijl hij ook nog redelijk betaalbaar is. De Scythe Mugen, je hebt er vast wel eens van gehoord. Onlangs testten we een set nieuwe koelers voor Socket1366 en de Scythe Mugen 2 overtrof onze hooggespannen verwachtingen. De details lees je binnenkort, maar geloof ons als we deze koeler aanbevelen om de i7 965 koel te houden, of je nu overklokt of niet.[/quote]21 februari 2009 17:43 -
bj farmoreIk denk inderdaad dat die van Luccey een hele goede keus is. Die van Sonnyboy772 is ondertussen wat outdated. Ook maakt die volgens mij meer lawaai.22 februari 2009 00:34