hoeveel slots zijn er nog vrij in je pc? misschien past er wel niet eens meer een videokaart bij in ;)
koop 2 512 MB videokaarten van rond de ?100,- meestal zit er 1 dvi-aansluiting en 1 op d-sub /HD of wat voor poort je ook maar hebt op je videokaart ;) ( kan zijn dat je omvormertje voor je kabel moet kopen ( 2 euro ofzo) od andere kabel(s)
18 februari 2009 18:52
reinout95
ik weet nog niet hoeveel slots er nog vrij zijn.
Ik dacht dat ik al gepost had dat ik de nieuwe pc nog moet kopen, en als het er nog niet bijstond: bij deze:)
het is wellicht goedkoper dan 2 losse videokaarten. Nu heb je tenminste alle vrijheid om elke videokaart te kopen die je wil.
EDIT: de D-sub versie is een tikkeltje duurder. Maar wellicht kun je converters gebruiken om dit probleem op te lossen
19 februari 2009 09:18
timenting
Oke[mod]Wij proberen enkel te helpen. Dat informatie op websites van derden niet klopt, kunnen wij niks aan doen. En over jouw "lees goed!" opmerking; jij had deze website niet gevonden, terwijl Tweakers Pricewatch toch dermate bekend hoort te zijn bij mensen op dit forum.
Tevens geef ik je je laatste waarschuwing.[/mod]
19 februari 2009 09:47
reinout95
heb gezocht en vond 2 versies: analoge en digitale.
welke moet ik kopen?
Op de doos van de screens staat enkel 'dvi'. de aansluitingziet hetzelfde eruit als een blauwe in/uitgang op een beamer -> zie afbeelding
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/cc/VGA_port.jpg/300px-VGA_port.jpg[/img]
25 februari 2009 15:01
zone
Die aansluiting op de afbeelding is niet DVI , dat is VGA .
25 februari 2009 15:12
reinout95
toch moet het kloppen hoor. op de doos staat toch DVI hoor, en achterin op het scherm is dit, op geluid na, de enige uitgang/ingang
Klikje, de bovenste: volgensmij moet i kdie hebben!
25 februari 2009 15:17
timenting
Het is na mijn mening ook vga hoor, maar er zijn wel kabels van dvi naar vga, en andersom.
25 februari 2009 19:07
reinout95
ik heb tenslote de 2e gekocht, de digitale. Die was het goedkoopst en die versie staat ook op de site van Matrox. Ik hou jullie nog op de hoogte.
PS. Morgen komt hij als het goed is al
26 februari 2009 12:44
timenting
Oke ben benieuwd naar het resultaat, aangezien er veel vragen over te vinden zijn, maar bijna geen antwoorden.