zet er ook sites van plugins bij ,
is wat makkelijker voor de mensen die het nog niet helemaal weten
enne trouwens , het is geen licht programma-tje
je hebt er een goede videokaart voor nodig ( ik heb zelf ati radeon HD 3650 )
daarmee draai ik met 1fp/s gran turismo op :|
dus ik raad een goede videokaart aan en geheugen (en een dualcore processor met sse 2 , 3 mmx etc.)
2GHz single core cpu en een goeie graka kan je ongeveer 25 frames per seconde levere
als je een goede snelheid wilt hebben (, 50~60 frames) dan moet je op zijn minst een 2.5GHz dual core processor hebben en een goede videokaart (8500GT en hoger). Deze geven je 50 frames per seconde (misschien 40 als er veel dingen op het scherm bezig zijn)
wie de bios wil van ps2 kan mij ff pm'en
(is dit illegaal?)
13 februari 2009 20:59
blacksorcerer
[quote]zet er ook sites van plugins bij[/quote] Uiteraard mag jij dat ook doen. Mocht je namelijk die site weten, is het wellicht even makkelijk de link te plaatsen als de tekst in je post
Lichter (in resources en cpu/gpu kracht) zal het waarschijnlijk niet worden. 'zeer licht' klinkt wel wat overdreven, misschien dat er meer 'simpel en eenvoudig' mee wordt bedoeld of dat dit, t.o.v. andere dergelijke software relatief zeer licht is. [offtopic]Ik gok ook maar wat, ben er niet in thuis, hier staat wel nog een 'echte' PS2. Ook o.a. nog een SNES, die nog steeds gewedig is! :-)[/offtopic]
[quote]een dualcore processor voor sse2 enz.[/quote] Ik begrijp de link tussen SSE2 en Dual Core processoren niet helemaal? Er zijn ook single core processoren met SSE2.
Van offici?le site: [quote]PCSX2 does however require a real PS2 BIOS to run. However, you must obtain this from your own PS2, as the BIOS binary is copyrighted by SONY and cannot be distributed with PCSX2 as this would be highly illegal. This is perhaps the only technical thing you will have to do to get PCSX2 running games, but there are guides and tools out there to help you do this (see the downloads section for tools).[/quote] Links naar bios'en kunnen we dus inderdaad niet toestaan. Een oproep doen om het per PM te sturen is niet toegestaan, volgens [url]de regels[/url].
14 februari 2009 02:37
lorre851
Ja, ik had er mss wat systemrequirements moeten bijzetten.
Ik ben dit programma de laatste tijd ook echt gaan gebruiken, en ik wou dit toch nog even kwijt:
- PCSX2 is een CPU eisend programma. Als je een lage Framerate hebt, ligt dat aan je CPU. Een quadcore is zeker aanbevolen.
- Verwacht niet dat het configureren van de plugins van de eerste keer lukt. Elk spel heeft een andere configuratie nodig en misschien wel andere plugins. (zelf ondervonden)
14 februari 2009 13:35
patje
@Blacksorcerer
ze staan op me pc
(ps2's van me oom en , de japanse heb je denk ik niet nodig :p )
14 februari 2009 15:25
theshit1983
Een quadcore? Laat me toch niet lachen man als je zoiets goed afstelt heb je aan een dualcore ruim voldoende dus ik weet nie hoe jij dat programma draait....
Ik draai elk spel gewoon zonder problemen dus:).
14 februari 2009 17:08
lorre851
Dat denk je! Heb je het programma ooit al eens geprobeerd? PCSX2 neemt ALTIJD 100% CPU als je een spel speelt.
14 februari 2009 17:13
theshit1983
Nee dat denk ik niet dat weet ik zeker ik speel veel final fantasy en gran turismo 4 onder andere en maak er haast dagelijks gebruik van alleen een goeie compatible controller vind ik wel een aanrader:)
En o ja als je niet wil dat hij de gehele cpu gebruikt dan moet je gewoon even de prioriteit even wat lager zetten:).
gran turismo 3 werkt erop ;)
gran turismo 4 ook maar mijn disc is een beetje kapot dus kan ff geen pic laten zien
trouwens ik heb het met een dual core processor @ 3,2 GHz(e5200) net ff overclocked weer
en zonder videokaart (woot) en het werkt perfecto!
05 april 2009 18:12
blingking
Nice bump..
Kon je beter de item editen en het daar inzetten dat het bij jou werkt..Aangezien deze topic weer dood gaat.. en helemaal onder aan de lijst komt etc etc..
05 april 2009 22:56
lorre851
[quote=132418]
Tenzij je natuurlijk op "REACTIES" klikt als je de tool downloadt h?. :p