Mijn virusscan slaat op hol hij geeft allerlei meldingfen (AVG )
Ik heb het dus niet geinstaleerd!
[mod]Dit heeft niets met het functioneren van het programma en vraagstelling van de TS-er te maken, dus deze info achterwege laten, lijkt sterk op het kapen van een topic[/mod]
09 februari 2009 18:28
timenting
Welke free, of betaald ?
Ik heb namelijk ook AVG betaald Geen problemen mee.
Geeft ook niks aan, heb net voor de zekerheid gescand geen problemen.
sorry voor het afwijken mischien is het verstandig om hier nu over te stoppen.[mod]Lijkt mij zeer verstandig Tim[/mod]
09 februari 2009 18:31
bucktoros
Deze melding krijg ik van AVG:
[IMG]http://i43.tinypic.com/2uii4om.png[/IMG]
10 februari 2009 21:09
wesel
Dat betekend dat het een potentieel ongewenst programma kan zijn, maar het is niet echt een virus. De threat is de toolbar die hij ook erbij download geloof ik, die kun je aanvinken als je die ook wilt installeren, maar dat moet je gewoon niet doen, heb je niets aan:P
PS: Ik weet het niet zeker:P
10 februari 2009 21:15
erwin_w
Heeft zeker te maken met de toolbar.
Dit programma probeert dus ongevraagd een toolbar te installeren via het programma Manycam en dat wordt door AVG gezien als een threat.
Vandaar dat je dus een melding krijgt.
Of je dit weerhoud om het programma te gebruiken of niet ligt aan jezelf.
Maar ik betrap mij er weer op, dit wijkt geheel af van waar deze topic voor gestart is.
Dus graag weer ontopic gaan en geen vragen meer stellen over virus-meldingen of iets in die trend, die zullen worden verwijderd.
10 februari 2009 21:36
laracroftonline
van welke site heb ej many camgedownload ik draai hem ook draai avg internet security 8.0 en bij mij geeft hij niets aan.
Admins/Mods, kan hier geen lock op, er is al een oplossing op de vraag?
11 februari 2009 11:38
erwin_w
Wesel,
Er is op TW een beleid dat Topics alleen gesloten worden o.a. onder de volgende voorwaardes:
1. Niet voldoet aan het regelement van TweakWindows.
2. Er een vete wordt uitgevochten in het Topic.
3. Na diverse waarschuwingen en het negeren daarvan.
4. Wanneer de Crew het nodig acht deze te sluiten.
Het vragen om een lock heeft dan ook geen zin, misschien dat andere nog steeds met zo'n dergelijk probleem zitten en dan kan dat hier verder besproken worden.
Mocht het zo zijn dat het dan een oude topic betreft dan dient eerst contact te worden opgenomen met ??n van de Crew-leden met het verzoek van het naar bovenhalen van dit topic.