Heb ik hier een AMD 64+ 3200
1 Gieg geheugen en een Nvidia 6800GT videokaart.
Speel ik net Quake 4, wat denk je...
Stotteren als een gek en een beetje fatsoenlijk spelen kan alleen op de laagste grafische standen.
Waar gaat dat heen zeg, die kaart van mij is 3 maanden oud....
Oke, dat moest ik even kwijt.:p
23 oktober 2005 20:12
pim1502
whaaa.. das egt wel wazig, ik had da ook bij call of duty 2, bij die demo.. die deed het kei raar :s ..die beelde liepe steeds iets achter met de muis, egt raar
23 oktober 2005 20:19
bartseidel
Tjeh ik had het zelfde met mijn pc
half jaar oud.. en 1 van mn eerste spellen was farcry
kon ik dus niet op hoogste resolutie spelen
met 1024 mb en ati 265 mb (9600 radeon xt)
en 3 GHZ
je moet gewoon wachten tot de spellen een jaar oud zijn en dan een nieuwe pc halen.. :p
23 oktober 2005 20:21
djoey
ja ik ben nu quake 4 aan t downloaden.. maar.. weet niet of ik m wel kan spelen..
moet minimaal 512mb ram hebben.. dus zal eerst 256 bij moeten kopen..
maar heb een
amd athlon xp op 2ghz
en 128mb geforce fx5200 vga kaart..
maja.. wil m graag kunnen spelen :p
23 oktober 2005 20:42
leviathan
draaien zal vast wel gaan, maar het is geen bullit time wat je tegen zult komen maar flinke trage shootouts...
ow ja nog ff... heb je de nieuwe nvidia update al? veel spellen zeuren om die update...
23 oktober 2005 20:49
fortuynlijk
Ja ik heb de nieuwste drivers..
In de hoogste grafische stand wil dat spel 500MB extra geheugen reserveren.
Pfffff.
23 oktober 2005 21:08
stefanbeljaars
Quake 4 gebruikt alles wat Doom 3 nog niet gebruikt. En de bedoeling is dat alleen de zwaarste videokaart op maximum kan draaien. Zodat het spel er het best uitziet.
24 oktober 2005 15:37
syntax terror
ik wil me volgende maand op de HCC dagen (een computerbeurs) een nieuwe (niet te dure) grafische kaart aanschaffen (k heb geen pci-e slot op mijn moederbord). Het hoeft geen supergoeie en dure grafische kaart te zijn als ik er maar Need for Speed Underground 2 mee op de beste kwaliteit op kan spelen. En gta san andreas op kan spelen zonder dat hij hapert
(en iemand die ik dat zag over cod (owja de topic starter :P ) ik draaide 'm dan d8 ik op normaal ('t middel)en toen stotterdie bijna niet ..dus ik vond 't wel goed te doen