Beste, ik heb deze pc nog maar 2 maanden.
Ik heb een Quad 2.4 Ghz procesor. Deze draait vlot bij games.
Dus, het lijkt me niet echt nodig om een i7 te kopen. Want dan zou ik trouwens ook een nieuw mobo moeten kopen. Maar die grafische kaart is dus wel niet van de goedkoopste. Ik zal er nog eens over nadenken. Als ik die dan wil kopen, zal ik die dan zonder probleem in m'n pc kunnen installeren? Of zal ik nog extra kabels ofzo moeten aansluiten? Nu heb ik trouwens een GeForce 9500GS.
Is ook niet slecht, maar wil games wel hoger
09 februari 2009 20:00
sizomu
[quote=128597]Klopt, alleen moet je bij de GTX295 even opletten, want Max Frames kunnen over de 100 FPS zitten en Minimum onder de 20FPS.
De spel ervaring is dus ene seconde vloeiend en een seconde later hakerig. (En dan heb ik nog niet over Micro-stuttering)
zo had ik heb moeten formuleren.
[quote=128667]Huidige Videokaarten hebben een eigen voeding aansluiting. Dus er moet straks een kabel van de Voeding naar de videokaart. (bij gebrek aan grafische kaart aansluiting levert de fabrikant ook speciale stekkers) Zorg dus dat je genoeg watt hebt, dan is het 99 procent wel goed.
09 februari 2009 22:49
lolleflikker
Oke, maar ik zal hier nog eens over nadenken. Mijn pc is nog maar nieuw en 'het geld groeid niet op mijn rug'. Ik zal het voorlopig nog wel met mijn GeForce 9500GS doen. Deze is namelijk zeker niet slecht. Er zit ook een fan op. Een kleintje weliswaar, maar het doet toch iets. Ik kan niet klagen over de GeForce 9500GS. Ik had gedacht van deze dan in m'n oude pc te steken. Dit zou normaal wel moeten lukken he? Kan het kwaat een GeForce 9500GS in een pc met een 1.7 Ghz processor en een zeer oud moederbord te steken? Normaal toch niet he? Ik zal natuurlijk wel niet echt meer games kunnen spelen wegens mijn CPU het niet zal aan kunnen, maar de spellen die ik al kon spelen zullen toch wat beter draaien dan nu met die Ati Readeon 9250 (is niet van echt hoge kwaliteit). In elk geval heel erg bedankt allemaal! (Hier mag een lockje op denk ik).
10 februari 2009 19:27
blacksorcerer
Dat kan geen kwaad, mits de kaart dezelfde interface heeft. Er is namelijk een verschil tussen AGP en PCI-E.
Qua 'stroomvreten' stelt de 9500 (gelukkig) niet veel voor, dus dat zal vast geen probleem zijn.