Ik blijf erbij W7 is en zal gewoon net als Vista blijven (oude wijn in nieuwe zakken). De mensen hebben een andere perceptie, het gevoel dat er iets nieuws, sneller, beter aan zal komen. Maar met een nieuwe supertaakbalkie en een paar nieuwe functies kom je er toch echt niet!!
Ik vind gewoon dat alle aanpassingen die ze nu doorvoeren bij Windows 7 gewoon allang in Vista horen te zitten.
Om in 1 woord Windows 7 te beschrijven: Geldklopperij.
Maar goed na zoveel slecht nieuws over Vista (wat ik trouwens onterecht vindt, want ik werk er nu al anderhalf jaar zonder problemen mee) wordt MS natuurlijk gepusht om iets nieuws uit te brengen. Maar kom dan niet met zo een bagger product.
04 februari 2009 15:28
zone
[quote=128112]Ik ga niet akkoord met je !
Windows 7 is niet alleen met een nieuwe taakbalk !
UAC is bijvoorbeeld verbeterd, nu krijg je niet meer elke seconde een melding of je accepteert of niet .
Vergeet niet da dit nog maar een B?ta is , in de def. vresie zal wel nog heel wat veranderen t.o.v. de b?ta.
04 februari 2009 15:33
revolution
Is het niet zo dat als je een product aanschaft ook een stukje service meekrijgt? Wat doet MS ten eerste met de grote golf van klagende mensen over UAC in Vista?
Ten tweede zijn er al verschillende manieren om de UAC in Vista te veranderen of aan te passen al dan niet op een officiele wijze.
Ik ben het zeker met je eens dat W7 nu nog in de b?ta fase is. Maar is het niet zo dat W7 eind 2009 gepland staat? Wat denkje dat er in de tussentijd zal veranderen. Ik denk persoonlijk niet veel! Misschien nog wel zwaarder? W7 vreet nu al relatief veel processor- en geheugencapaciteit.
En als ik de b?ta op innovatie moet beoordelen dan zou dit een dikke onvoldoende zijn. Maar dat is mijn mening.
04 februari 2009 15:44
easyboarder