Daarom is het toch ook een BETA versie ?
Of ben ik dan dom, njah microsoft leert mischien ooit nog wel eens van deze fouten.
02 februari 2009 10:19
zone
[quote=127939]Hopelijk ;)
02 februari 2009 11:31
theshit1983
Zoals er staat geschreven is het een bewuste keuze van Microsoft i.v.m UAC dus het is geen fout maar gewoon even beter lezen Timeting:).
02 februari 2009 11:55
timenting
Oke microsoft ziet het niet als een probleem, maar er staat wel een oplossing bij helemaal onderaan.
Dat is een reden dat ik het erbij heb gezet.
02 februari 2009 11:56
jensen
ik vind dit ook geen probleem, als je het uitschakelt en je hebt een virus ben je zelf schuldig
02 februari 2009 20:19
masterwillems
Vind het wel een beetje vreemd dat mensen gelijk gaan denken dat als UAC uit staat, dat je dan gelijk een "virus magneet" aanzet die alle virussen naar je lokt.
Heb UAC nooit gebruikt in Vista en in XP zat het ook nooit en heb nergens problemen ondervonden.
02 februari 2009 22:34
devosdesign
Als je een goede beveiliging heb, moet uac niet aan staan.
03 februari 2009 06:57
nickk
[quote=128018]Dat maakt niet uit, de beveiliging onderschept ook niet alles, maar de UAC in Windows 7 is wel veel beter en handiger.
03 februari 2009 06:58
devosdesign
Daar heb je een punt, maar UAC doet ook niet zou veel uit. Want op XP heb je dat niet en ik heb daar op niet veel virussen, malware en spyware.
Maar de nieuwe UAC is inderdaad beter dan vista, want nu kan je het instellen, op wat hij moet letten.
03 februari 2009 07:05
nickk
[quote]maar UAC doet ook niet zou veel uit. [/quote]Virussen worden steeds kwaadaardiger en slimmer om het zo maar te zeggen. Ik vindt de UAC heel makkelijk, want er staat ook door welk bedrijf het is uitgegeven, bijv. Microsoft en je hebt ook steets even een "stopmomentje", is het verstandig of niet.