Als ik LimeWire opstart doet hij het gewoon maar typ ik wat in bij zoeken. Dan duurt het heel lang. Toen keek ik naar de verbinding van limewire maar er stond: Geen verbinding terwijl ik wel verbinding met internet en msn heb. Hoe kan dat en hoe los ik dat op?
Ik heb mijn laptop al opnieuw opgestart en op mijn vaders pc is het nu ook al (ik heb wel de pro versie)
01 februari 2009 12:40
nickk
Opnieuw installeren?
01 februari 2009 12:43
destruvy
Dan heb ik geen pro versie meer
Dan is ie helemaal niks meer waard ik heb er 34 euro voor betaald mijn vader ook dus...
01 februari 2009 12:45
aukev
waarschijnlijk server instellingen verkeerd ingestelt?
Ik zelf werk niet met limewire, kzou eerder gwn met torrents beginnen.
Informatie over torrents mag ik jammergenoeg niet op deze website zegen, omdat het illegaal is.. dus zoek lekker zelf uit:)
Mvg. AukeV
01 februari 2009 12:49
blacksorcerer
Waarom zou je een product niet op dezelfde pc mogen installeren tijdens de licentieperiode...?
01 februari 2009 12:51
erwin_w
Check je NAT instellingen eens in de router of firewall.
Ik Limewire staat hier wat over geschreven in het Nederlands dus makkelijk te begrijpen.
Je zal waarschijnlijk poorten moeten opzetten in je firewall/router om tot een goede verbinding te komen.
Check dit eerst eens even.
Om weer te weten te komen over poorten open zetten ga dan [url]http://www.portforward.com[/url]
@Aukev, torrent hoeft niet illegaal te zijn hoor, alleen als het gaat om copyright-dingen maar je kan via torrent ook normale dingen downloaden. Zolang er niet gesproken wordt over copyright valt er weinig te zeggen over illegaal.
01 februari 2009 12:54
destruvy
Hij doet het alweer bedankt voor jullie hulp!
Alleen die van mijn vader nu nog!
01 februari 2009 12:57
erwin_w
Da's mooi maar zou je hier dan ook even willen vermelden wat heeft geholpen om Limewire weer aan de gang te krijgen.
Op die manier hebben andere er ook wat aan.
01 februari 2009 12:59
destruvy
Oke,
Ik heb de computer 5x opnieuw opgestart en netwerkverbing verboroken en weer verbonden en herstelt
Toen starte ik limewire weer op en ineenkeer volop verbinding! toch bedankt mensen die hier moeite hebben voor gedaan!
01 februari 2009 13:13
jasonpoll
[quote=127875]
Kon je toen wel op internet?
01 februari 2009 14:50
destruvy
Ja, dat wel
01 februari 2009 18:31
timenting
Klopt, dit is een bekend probleem bij limewire.
Dit is vaak zo als je voor de eerste keer het programma gebruikt.
Opnieuw opstarten van het programma zou het probleem moeten verhelpen, soms moet je wel 10 keer opnieuw opstarten maar het helpt wel, het probleem kan terug komen, maar vaak gebeurt dat niet.