-
bramjaspers
Goed idee van Microsoft.
Kunnen ze meteen zien wie een illegale Windows XP / Vista heeft.
30 januari 2009 19:16
-
patje
meh ik weer met me illegale xp ....:| (key lekker kwijt -.-)
gelukkig heb ik nog vista legaal
30 januari 2009 20:03
-
bramjaspers
Mijn vader heeft ook een illegale XP Pro SP2.
Dit heeft ook geen meerwaarde, maar ik wilde het gewoon even melden.[mod]Ik zie niet in wat dit verder voor een bijdrage levert aan dit topic[/mod]
30 januari 2009 20:13
-
nickk
[quote=127684]Inderdaad een goede zaak van Microsoft om iedereen goed te beveiligen tegen virussen dmv van het SP te verplichten. Veel mensen zullen update'n omdat ze toch steeds updates downloaden en installeren. Ook zullen er mensen/groepen mensen zijn die niet naar SP1/SP3 willen, het wordt daarom ook niet automatisch geinstalleerd.
Dus een goede stap van Microsoft. Het wordt aangeraden (verplicht) door Microsoft om het laatste SP te installeren, maar je kan weigeren.
[offtopic]Ga niet over illegale XP/Vista's praten, dan wordt er w??r een topic gesloten[/offtopic]
30 januari 2009 20:37
-
gerbenkwakkel
Ook al zit ik al jaren op illigale keys, kan nog altijd na zoveel bedreigingen van dat ik geen updates kan enzo, gewoon SP3/SP1 downen, en alle shit eromheen!;)
31 januari 2009 00:03
-
mzq9300
Als de download binnen komt via windows update kan je hem toch als ie gedownload is verbergen zodat hij niet wordt geinstalleerd?
Tenzij dat ook geblokkeerd is:(
31 januari 2009 08:46
-
nickk
Voordat je SP1/SP3 gaat installeren moet je een licensieverklaring "goedkeuren", zolang je dat niet doet, komt SP1/SP3 ook niet op je computer te staan.
31 januari 2009 08:49