Ik zit een beetje vast in GTA IV: ik heb voor een missie een computer uit een internetcaf? nodig. Nu, vroeger hebben die dingen altijd gewerkt, maar nu, als ik op "LEFT CTRL" klik om in een computer te geraken, gebeurt er niets.
Als ik op LEFT CTRL klik, gaat de melding rechts - bovenaan het scherm "Press LEFT CTRL to acces the computer" voor 1 seconde weg, en daarna staat ze er terug.
Ik weet niet wat ik hieraan kan doen. Ik heb andere mensen gezien op andere fora met hetzelfde probleem, maar geen oplossing...
Weet iemand er wel een?
28 januari 2009 19:12
michelvandijk
Is ie legaal ..?
28 januari 2009 19:14
lorre851
Yes, he is.
28 januari 2009 19:14
masterwillems
Al geprobeerd om op F te drukken? (of heb je zelf de controls verandert?)
28 januari 2009 19:16
lorre851
[offtopic]Veranderd :p[/offtopic]
F doet niets. Maar ik heb in het begin de controls idd wat aangepast, en nu moet ik de computers openen met LEFT CTRL.
28 januari 2009 19:30
blingking
Verander is tijdelijk terug naar "E" want dat is ie toch standaard?
maybe dat het helpt..
28 januari 2009 19:31
bj farmore
IK heb gelezen dat mensen met een crack dit niet voor elkaar krijgen na de laatste patch. Gebruik je de cd om te spelen of een nocd-crack? Probeer anders even de cd te gebruiken als je die niet gebruikt.
29 januari 2009 12:04
lorre851
Ik heb dit probleem idd sinds de laatste patch en ik gebruik een NO-DVD - crack. (was wel lastig om er een te vinden zonder de Drunk Camera Bug :p) Vind ik persoonlijker veel handiger om te spelen.
Het probleem is dat ik de originele bestanden niet meer heb, dus dat wordt herinstalleren. Maar als ik herinstalleer, ben ik dan men savegame kwijt?
29 januari 2009 12:13
bj farmore
Wat heb je allemaal aangepast voor de nocd-crack dan? Als alleen het .exe bestand is vervangen kan ik of iemands anders op dit forum die vast wel even aan jouw geven. Want volgens mij zijn die hetzelfde bij elk spel.
Maar een tip, maak altijd een backup als je van die cracks toe past. Doe ik ook altijd, dan raak je niet in de problemen zoals nu.
29 januari 2009 12:34
lorre851
Het GTAIV.EXE, de GTAIVLAUNCHER.EXE en het PAUL.DLL - bestand.