Re: Internet Explorer 8 RC1
Topic gesloten
januari 2009
-
nickkIk heb hem net even gedownload. Het was een snelle installatie geleken van IE7.
Wat mij opviel na de installatie (en opnieuw opstarten) was
- Ander icon voor website tonen in FF3 (compaliteitsweergave)
- Automatisch overschakelen naar compaliteitsweergave als IE dat nodig vindt
- Niet opnieuw opstarten als je website in IE7 wil tonen
- Betere ondersteunig (site weergeven) in adressenbalk
- Sneller en lichter dan IE7 (ongeveer 14 MB IE tegen FF 30 MB, zegt niks, overal anders)
- Dock-achtig (Windows 7 style)
- Phishing-filter veranderd naar SmartScreen Filter
- Beter gebruik van Accelerators (invoegtoepassing)
- Toevoeging van Ontwikkelingshulpprogramma's
- Beter bron zien van site's (was al zo)
Kon ik even goed testen, want RC1 is in het Nederlands.
Edit - Punten toegevoegd27 januari 2009 16:43 -
raxOm even aan te vullen:
- Websites worden sneller gegenereerd (browsen over TW gaat een stuk sneller.)
- Als een pagina vastloopt dan crasht niet de gehele browser maar alleen de tab waarin deze geopend is
- Als pagina crasht dan wordt de sessie direct opnieuw opgestart waardoor je op dezelfde pagina blijft
- Javascript is er helaas trager op geworden27 januari 2009 17:24 -
bramjaspersKan iemand een screenshot posten hoe die eruit ziet als je bv op Tweakwindows gaat27 januari 2009 17:46
-
dynastyja ik zou het ook wel willen weten. Anders weet je zeker dat ik hem niet download...27 januari 2009 18:17
-
raxTweakWindows werkt perfect in IE8 RC1 en ziet er dan ook precies hetzelfde uit als in IE7 of firefox27 januari 2009 18:24
-
bramjaspers27 januari 2009 20:15
-
blingkingAah, ik heb hem zelf nog niet getest.. Maar is IE8 Rc1 het waard om IE7 alvast te vervangen? Of kan je beter nog ff wachten?28 januari 2009 14:34
-
pciwebIk vindt het vervangen waard, ik heb er al op windows 7 getest. En wou heb ook direct als hij uit was in het nederlands.28 januari 2009 14:48
-
alphaxusAh, eindelijk!
Ik ben nooit een fan van IE geweest sinds ik Firefox, en nu Opera heb ontdekt.
Maar aan de reacties te zien is-ie het proberen waard, dus wie ben ik om daar iets tegenin te brengen? :-)28 januari 2009 15:07 -
nickkVindt hem heel goed werken, snel en lichter dan IE7, ook zitten er kleuren in de tabbladen (groen, geel) wat het toch grapig maakt.28 januari 2009 16:19