En het ferarri tekentje :S terwijl je toch duidelijk kan zien dat het een F430 Scuderia is...
26 januari 2009 20:12
erwin_w
Zal wel uit het politiedepot komen, inbeslaggenomen auto's :P
Over een tijdje is er een executie van voertuigen en wordt die geveild.
26 januari 2009 20:16
rax
Dynasty is zeker bang dat hij het copyright op de merknaam ferrari schendt? En dat ze via het kenteken hem kunnen opsporen want deze auto is natuurlijk van hem zelf...
26 januari 2009 21:38
andries
nee, je mag officieel geen nummerborden laten zien ;)
maar als hij dat dan even netjes afwerkt, dit is echt slecht
26 januari 2009 21:53
erwin_w
Maar dat verklaard niet waarom het logo is afgedekt.
Maar als je officieel geen nummerplaten mag laten zien (zou niet weten waarom niet en zie graag het bewijs daarvan hier verschijnen) dan is er nog genoeg te doen op internet om al die wallpapers/plaatjes te voorzien van zo'n balkje want er staan er nogal wat vermeld op het www.
26 januari 2009 22:09
masterwillems
[quote=127464]
Waarom zou je dat niet mogen? Genoeg mede auto spotters zetten gewoon hun foto van auto's neer met nummer bord.
Wat jij denk ik bedoelt is dat Tuners en mensen die aan illegale straat races meedoen het niet willen, maar dat is wat anders.
27 januari 2009 07:22
dynasty
nee dat heb ik gedaan want daar had ik een programma op staan dus heb ik met paint wegeghaald anders kan je de naam van de pictogram namelijk niet goed meer lezen. ik heb 34 pictogrammen op mijn bureublad en 5 mapjes
maar een nummerbord had hij niet alleen een groot merteken met text dwars door de auto heen
27 januari 2009 12:28
easyboarder
Ik vind eiglk dat deze pic niet toegelaten had moeten worden.. ja, mooie auto en al, maar er is overduidelijk onprofessioneel in geknoeid!
27 januari 2009 14:16
erwin_w
[quote=127477]
Is geen 'goede' reden om een wallpaper niet toe te laten (maar wel een goede eigen mening), er worden vaker eigengemaakte wallpapers geupload en daar wordt toch ook niets over gezegd?
Er zijn geen regels gebonden aan het uploaden van wallpapers, de enige is die van de babes-sectie maar daar is voorheen ruim over gesproken/gediscussieerd.
Dus nee, deze wallpaper mocht gewoon toegelaten worden.