[Lock] Re: Snel het Aero Glass effect in en ...
Topic gesloten
januari 2009
-
igorMaakt het Aero Glass Effect je computer echt zoveel langzamer? Ik bedoel, ik merk niet zo veel verschil...
Of, gaat je accu langer mee? (Als je een laptop gebruikt)24 januari 2009 21:37 -
pciwebEen heel handige tweak, ik ga het zeker gebruiken.24 januari 2009 21:41
-
mattnlHandig tipje, momenteel in gebruik en gaat lekker snel, bedankt:)
En Igor, grafische programma's zoals photoshop of een game nemen ook veel in, en dan heb je het liefst dat je snel kan werken, en aero is een echte geheugenvreter dus deze tweak isideaal.26 januari 2009 06:54 -
aukev[quote=127406]
Daarom is het verstandig dat ik binnenkort over ga naar 4gb RAM:)
26 januari 2009 14:14
juni 2012
-
duncAero versneld juist je PC, het verschuift het grafische werk van het genereren van het bureaublad naar de GPU toe. Door dit uit te schakelen (te wisselen naar basic dus) word in zowel Vista als Win7 het desktop window management process terug geduwt naar de CPU. Dit uitschakelen is dus geen performance increase TENZIJ je een antiek vooroorlogse videokaart gebruikt. Heb je 256mb of meer, laat het lekker aanstaan. Scheelt.
Ook voor gamen maakt het niet uit. Windows GPU controller gaat via de kernel. Het kan sinds vista simpel switchen tussen meerdere zware games tegelijk zonder dat je graphics hiervan langzamer worden.
vanaf windows 8 is trouwes ook de basic thema hardware accelerated.14 juni 2012 17:09 -
nickkDunc, je bumpt enorm het topic wat niet is toegestaan.
[quote]Het is niet toegestaan om topics en/of reactie die ouder zijn dan 1 maand zonder toestemming naar boven te halen (ook wel bumpen genoemd). Wil je toch graag reacties plaatsen die 'echt' meerwaarde bieden aan de topics en/of reacties dan dit eerst even overleggen met één van de Crew-leden. Het niet nastreven van deze regel kan leiden tot een OW.[/quote]
[mod]Slotje[/mod]14 juni 2012 18:56