[quote=127283]Zitten te weinig knoppen op, dus is het niks voor mij. Maar nu weer maar ontopic.
25 januari 2009 11:32
bramjaspers
Sorry, maar die Google Chrome die zuigt een beetje.
25 januari 2009 11:33
timenting
[quote=127287]
Waarom leuk dat je het zegt hoor :P
Maar graag ook argumenten.
25 januari 2009 12:57
thobe
Dit dwaalt dan wel erg af van het onderwerp... Er zijn genoeg topics over de browsers onderling. Maar je hebt wel gelijk Timenting, als je iets beweert, onderbouw dat dan ook. Chrome is in mijn ogen namelijk wel een goede browser. Snel, simpel, en makkelijke startpagina. Het feit dat niet iedere pagina goed wordt weergegeven, tsja , daar wordt onderhadn aan gewerkt.
In dit topic gaat het er om of Microsoft nog Internet Explorer moet aanleveren bij Windows, en wat je daar van vind.
De beste oplossing lijkt mij om IE standaard te installeren, maar wel dat het makkelijk verwijderd kan worden.
Mensen die IE willen kunnen het laten staan, mensen die een andere browser willen, kunnen via IE hun favoriete browser downloaden. Vervolgens kunnen ze IE dan verwijderen net als ieder ander stukje software.
25 januari 2009 13:57
pciweb
[quote=127311]
Dat vindt ik een goeie oplossing, ik zou persoonlijk dan ie verwijderen en ff installeren.
25 januari 2009 15:08
jensen
[quote=127281] ik vind fire sucks de slechtste browser die er is
Sorry voor het taalgebruik maar ik zit op een pc zonder rechtermuisknop...
28 januari 2009 19:53
erwin_w
[quote]ik vind fire sucks de slechtste browser die er is[/quote]
Weer zo'n waardeloze opmerking, kan je ook een onderbouwing geven waarom deze dan zo 'sucks' of ligt het misschien niet een beetje aan jezelf.
Als je de meningen hier op TW leest over Firefox komt deze er helemaal niet slecht uit de bus, sterker nog het bevalt mij zeker goed.
Hij is snel, de add-ons zijn ideaal (niet allen maar veel wel) en gelukkig kijken andere ook naar Firefox waarvan ze deze dus als voorbeeld zien en gebruiken.
PS. wat heeft je rechtermuisknop te maken met je taalgebruik, die link kan ik niet echt leggen.
28 januari 2009 20:17
arminz
Vind dat ze er erg laat meekomen om dit te melden eigenlijk. Had dan meteen aangegeven dat ze op deze manier een monopoly krijgen op internetbrowsers. Maar om nu windows te maken en waar je moet kiezen tussen alle browsers is ook niks. Vaak hebben mensen nog nooit gehoord van opera ofso en dan moeten ze ineens gaan kiezen. Dan blijven ze toch bij de standaard IE.
Ik vind dat je meteen Apple ook moet aanpakken, voor bijv Itunes. Je kan alleen Itunes bijv. gebruiken voor je ipod geef daar ook meteen een fikse boete voor uit..