-
dymitri12
als een game het niet doet dan staat er: you have not .....
als dat gebeurt kijk op het internet, dan kun je het probleem oplossen.
zo niet, dan moet het het eerste ..... downlaoden. en dan de game opnieuw instaleeren. Dan nog niet, dan heb je niet genoeg geheugen. is dat zo wis wat dingen, klaar. probeer opnieuw. dan nog niet jammmer dan is er iets fout !
22 januari 2009 18:17
-
erwin_w
Ik snap geen hout van wat je bedoelt en je zinsopbouw is ook niet helemaal te volgen.
Zou je je OP even kunnen aanpassen?
22 januari 2009 18:50
-
thobe
Inderdaad nogal vreemde zinsopbouw. Met deze info is het erg lastig om je te helpen. Om welke game gaat het? welk OS (je hebt geen systeem opgegeven) en welke error precies?
Misschien moet je direct x installeren en de laatste drivers van je videokaart. Maar met de info die jij geeft is dat niet te zeggen.
22 januari 2009 19:46
-
theshit1983
Ik denk dat hij ons probeert te vertellen dat als er een spel na een installatie niet werk je er dan nog wat bij moet installeren.
Helaas is dit een tekort aan informatie en niet bij elk spel werkt het hetzelfde als je een spel niet aan de praat krijg dus dit is per game verschillend en ook per pc.
Wat je hier verder mee wil vertellen of vragen weet ik niet want dit is het enige wat ik zo ongeveer uit je tekst kan opmaken Dymitri12.
22 januari 2009 19:52