Ik heb hier een gekochte versie van Crysis en als ik hem wil instaleren zegt hij:
Kan dit Installatiepakket niet openen. Neem contact op met de leverancier van de toepassing om te controleren of het pakket een geldig Windows Installer - pakket is.
ik draai op Vista Ultimate 32 bits.
Iemand enig idee ?
invix
22 januari 2009 13:45
masterwillems
Als je hem net gekocht hebt, terug brengen naar de winkel.
22 januari 2009 14:06
invix
Ik heb hem niet net gekocht,
ik heb hem gekregen..
hij was al van iemand anders waar die het wel op deed en hij heeft o ok geen idee wat het is.
22 januari 2009 14:50
mzq9300
Download en installeer de nieuwste windows installer eens: klik. Als je deze al hebt installeer hem dan even opnieuw.
22 januari 2009 15:36
invix
Thx!! dat werkte;)
hij zegt alleen nu tijdens de installatie:
Error 1305.Error Reading from file
C:\D\Games\Crysis\Game\Levels\harbor\harbor.dds
Verify that the file exist and that you can acces it.
ik kan dan op retry of cancel klikken, als ik retry doe blijft het komen. maar nu staat er .. harbor.pak
Weet iemand daar toevallig ook nog wat op?
thx
22 januari 2009 16:48
mzq9300
Miss kan je die melding dan wegklikken.
Als ie dan verder gaat kan je waarschijnlijk alleen dat level niet spelen. EDIT: Waarschijnlijk als dat ene level het niet doet dan doen die andere daarna het ook niet. Tip: Neem een usb-stickje mee naar die vriend van je en kopieer dat bestand even naar de stick. Als je weer thuis bent kopieer je dit bestand naar dat hierboven vermeldde pad en voila! Als je die vriend miss niet kan bereiken dan wil miss een ander tw lid het bestand wel even uploaden op bijv. megaupload. Zelf kan ik dit niet want ik heb alleen crysis warhead.
EDIT: miss is je install-dvd beschadigd.
22 januari 2009 17:09
invix
ik deed cancel en nu stopt die de hele installatie:(
Toch bedankt voor je reactie;)
als er meer ideetjes zijn, hoor ik het graag!!=D
invix
22 januari 2009 17:23
lorre851
Probeer om je DVD volledig te kopi?ren en dan te starten vanop de Setup op de computer.
Als dat niet werkt, denk ik dat er geen oplossing is. Er is duidelijk iets mis met je DVD.
22 januari 2009 19:14
invix
Ik heb het gekopieerd naar mijn harde schijf, maar bij het bestandje levels2.cab geeft die een error, de rest wil wel..
heeft iemand toevallig Crysis en wil dat bestandje uploaden?:D
thx!!
22 januari 2009 22:13
mzq9300
Ik heb de dvd voor crysis wel en zie dat het bestandje levels2.cab op de dvd staat. Vanmiddag ben ik vroeg uit(school). Dan zal ik hem wel even uploaden. Het is dan de bedoeling dat jij hem naar die map op de pc kopieerd. Als jij hem al grotendeels op je pc hebt staan verwijder hem dan even.
23 januari 2009 08:08
invix
Geweldig!
23 januari 2009 11:48
mzq9300
Voor dat bestand: klik Het is over de 300mb dus 't zal ff duren...
23 januari 2009 15:33
invix
Dankjewel!!
Downloaden viel mee, duurde 10 minuutjes.
Hij is nu NET klaar met instaleren!! ;)
Mijn probleem is opgelost, dus wat mij betreft kan er een slotje op.
Nogmaals bedankt iedereen, kga nu gauw mijn huiswerk afmaken en dan gamen;)