-
bramjaspers
21 januari 2009 15:18
-
masterwillems
Zoals je misschien kan zien is er bij de versie van Timenting expres een effect op de achtergrond bij gedaan dus een andere versie.
[mod]En als ik nog een post zie van "die van mij is beter", "ik had iets eerder gepost" of "ik hoor de eer te krijgen" word gelijk weggegooid of het topic op slot gezet. Heb ze iets te vaak gezien de afgelopen 2 dagen.[/mod]
21 januari 2009 15:21
-
bramjaspers
Nee, ik heb niet gezegd dat die van mij beter is hoor ;).
Maar het is wel een feit wat ik daar boven meld.
Maarja, je mag van mij best een Topic-lock doen, wouw het alleen even melden.
[mod]"En de kwaliteit van mijn wallpaper is iets beter." zegt al genoeg, en we houden er nu over op![/mod]
21 januari 2009 15:22
-
blacksorcerer
[offtopic]Als iets dubbel ge?pload is, of je denkt/vind dat iets van (jou?) gestolen is, kan je dat beter melden bij een mods/admin. Spoedig zal er ook een 'Schop een modje/admin' topic komen voor dit soort meldingen. Dit even ter info.[/offtopic]
21 januari 2009 15:43
-
ikkus
Ik weet niet of Bramjaspers' "zijn" versie van de wallpaper zelf heeft gemaakt. Anders zou hij wel gestolen kunnen zijn.
De verschillen die ik zo kan opmerken zijn:
- Timenting's versie heeft een hogere resolutie
- Timenting's versie is horizontaal gespiegeld van Bramjasper's versie
- Timenting's versie heeft een effect.
Ik zeg niet DAT hij gestolen is, maar dat hij gestolen zou KUNNEN zijn, als ik zo even naar de verschillen kijk.
21 januari 2009 15:52
-
nickk
Het is precies dezelfde wallpaper alleen is die van Timeting gespiegeld en heeft een effect.
Is dit zo erg Bram?
21 januari 2009 16:13
-
erwin_w
[color=blue]Kunnen we nu ophouden met deze flauwekul over de wallpapers? Als we het daar over moeten hebben kunnen we de helft van de uploads daar wel onder beschouwen.[/color]
21 januari 2009 16:22
-
bramjaspers
Ja, ik heb hem zelf gemaakt ja.
21 januari 2009 16:25
-
timenting
Hmm
Hoi, ik wist niet dat er zoveel comotie was over mijn walpp.
Nou Sorry daarvoor hoor maar als ik ze naast elkaar hou zie ik wel duidelijk verschil. Ik ga hier geen probleem van maken.
En dat jij hem zelf gemaakt heb, nou das mooi voor jou.
Beetje kinderachtig hoe je reageerd, je had inderdaad een admin, of mij kunnen posten. Als je mij had gepost had ik hem wel verwijderd hoor.
21 januari 2009 18:29