-
kyentei
Omdat ik mijn aangepaste regfix niet kon uploaden (.rar is geen juist bestandtype? =/) post ik het hier maar. Als je de regfix download klik je met je rechter muis op de install, klik bewerken en vervang de tekst "Take Ownership" door "Volledig beheer", zo staat het ook in een Nederlands besturingssysteem netjes ;)
20 januari 2009 18:16
-
theshit1983
Pardon jou upload je maakt een fout ik ben degene die die upload heeft geplaatst dus ga niet met de eer van een ander aan de haal beetje laag vind je zelf ook niet?
21 januari 2009 13:00
-
kyentei
Je hebt een tooltje gevonden, de omschrijving door google translator gehaald en het tooltje onaangepast ge?pload(als we het over met de eer van een ander aan de haal gaan hebben..). Als je leest zie je dat ik de regfix aan wilde passen om deze terug up te loaden, zodat er in plaats van "Take Ownership" een nederlands woord kwam te staan, namelijk "Volledig Beheer".
21 januari 2009 13:02
-
masterwillems
[quote=126909]
[offtopic]Als we het over eer hebben. vertel er dan ook gelijk bij dat je het van de website [url]http://www.howtogeek.com[/url] vandaan hebt.[/offtopic]
[mod][color=blue] laten we veder gaan over het tooltje en niet wie de "eer" krijgt.[/color][/mod]
21 januari 2009 13:11
-
theshit1983
[mod]Topic blijft open. Off-topic posts worden verwijderd en er volgt een OW op.[/mod]
21 januari 2009 20:43