Als ik mij niet vergis is dat gewoon de stem die in windows vista zit ?
Beetje nutteloos niet?
19 januari 2009 19:10
bramjaspers
Ik zie geen waarde aan dit programma, zo'n programma zit standaard in Vista, waarom zou ik dat dit programma gaan downloaden?
19 januari 2009 19:25
erwin_w
Redkevin, wij waarderen het enorm als leden zich willen uitleven om programma's te maken maar als je iets wilt maken kan je beter iets maken wat meerwaarde bied aan TW en waar veel meer personen/leden wat aan hebben.
Ik heb nu een aantal berichten gelezen en ze zijn niet echt lovend te noemen.
Ook is het niet de bedoeling om TW vol te zetten met dergelijke 'tooltjes'.
Wil je in het vervolg iets uploaden van eigen makelij overleg dit dan eerst even met ??n van de Crew-leden, die bepalen wel of het eventueel geschikt is.
PS. ik heb niet voor niets twee tooltje gevalideerd, wilde even checken hoe de reacties waren.
19 januari 2009 19:37
ikkus
Snap je eigenlijk wel wat je zelf maakt?
Dit maakt gebruik van de standaard TTS Engine van Windows, die kan je instellen.
Ik heb bijvoorbeeld een Nederlandse, en je kan er nog veel meer downloaden.
Ook is het denk ik niet de bedoeling dat je reclame maakt voor TW.nl in je tooltjes?
De opmaak kan ook wel wat beter, en gebruik hoofdletters, punten en andere leestekens in je programma.
19 januari 2009 19:40
blacksorcerer
Jammer inderdaad dat de software niet zoveel toevoegd. Misschien is het daarentegen interessanter als je er een kleine tutorial van zou maken, hoe dit soort elementen gebruikt/gemaakt kunnen worden.
Er zijn namelijk vast wel wat leuke/nuttige toepassingen voor te bedenken en er zijn ook altijd wel wat mensen die wat programmeren willen leren.
Waarom heb je trouwens gekozen voor Visual Basic en niet een andere taal, als ik vragen mag?
19 januari 2009 21:10
dynasty
Ik wil wel weten hoe je het hebt gemaakt
20 januari 2009 19:06
timenting
nou beetje zielig programaa1
20 januari 2009 21:02
blacksorcerer
[quote=126897] En dat is nogal een zielige zin?
De uploader heeft in ieder geval meer tijd in het 'programmaa1' (:S) gestoken dan jij aan je bericht. [size=8][color=gray]no flame intended[/color][/size]
Als je het niets vindt, mag jij je mening uiteraard geven, maar plaats dan gewoon 1 ster en/of plaats waarom je het niets/zielig vindt.
Hier heeft niemand iets aan en je nodigt de uploader nou ook niet bepaald uit om dan wel betere uploads/programmatjes te maken.
Misschien dat de meesten er niets aan hebben, maar als de uploader zou kunnen uitleggen hoe je zoiets maakt, dan hebben mensen zoals Dynasty er toch wat aan.
20 januari 2009 22:12
vistaready
Mij lijkt het heel leuk bedankt voor je inzet om dit programma te maken. goedzo:D
20 januari 2009 22:36
timenting
[quote=126899]
klopt sorry, was niet helemaal in nuchtere staat toen.
Maar goed, nee sorry het spreekt mij totaal niet aan.
Dat komt denk ik omdat de stem die gebruikt word precies de zelfde is als de normale windows verteller.
Toch leuk dat je je er voor inzet, maar probeer dan ook meer te doen. het groter en leuker te maken. zoals een NL stem.
Iets met het uiterlijk van het programma zodat het aantrekkelijk word.
21 januari 2009 10:44
redkevin25
[quote=126900] bedankt toch iemand die iets goed zegt! ;)
21 januari 2009 12:43
bramjaspers
Redkevin, misschien kun je iets met de tips doen van de TweakWindows leden, zodat je meer positieve reacties krijgt.