[Lock] Hitmanpro juist gevaarlijk
Topic gesloten
januari 2009
-
aukevIdd, is allemaal waar, misschien kan ik nu mijn moeder overtuigen dat dit toch een fout programma is;)19 januari 2009 17:22
-
erwin_wTen eerst je reageerd op een topic van mei 2008 en die info is dus al gedateerd.
Wat dit nieuwsbericht vermeld geldt dus niet meer voor de huidige versie Hitmanpro versie 3.
Lees dit maar eens even aandachtig door.
Ten tweede, er wordt geen gebruik meer gemaakt van externe applicaties en is ook niet meer gratis.
Dus als je ergens op wilt reageren zorg er dan voor dat je goede achtergrond informatie hebt.
PS. Ga nu niet vermelden dat dat nieuwsbericht aangepast dient te worden want dat hoeft niet, dit was het nieuws uit mei 2008 en niet van het heden.19 januari 2009 17:33
maart 2010
-
jan874[quote=126831]
Erwin_W u heeft helemaal gelijk. 2 jaar geleden ofzo toen installeerde hitman pro allemaal troep, maar nu niet meer. Als virusscanner adviseer ik jullie: AVG FREE HIER kunnen jullie hem vinden.
suc6
MVG jan87403 maart 2010 16:44 -
erwin_wBeste Jan874,
Bedankt voor de bevestiging van mijn bericht.
Helaas moet ik er wel bij vermelden dat je hier gigantisch aan een topicbump doet en zoals je uiteraard zal moeten weten is dat tegen de regels van TweakWindows of je had het eerst even moeten overleggen met één van de Crewleden van TW.
Aangezien dit verder niet veel meerwaarde bied aan het topic gaat deze op slot.
[mod]Topic Lock[/mod]03 maart 2010 16:46