[quote=126207]
Je hebt waarschijnlijk niet goed opgelet maar de link die Dave_17 geeft daarin staan twee versies die direct van microsoft gedownload kunnen worden. Net binnengehaald via die link.
En een productcode krijgen......geloof je het zelf.
Voor productcodes moet je betalen, maar dit is een Beta en daar zal geen offici?le productcode voor te krijgen zijn.
En als je er wel ??n zou kunnen bemachtigen dan zal deze na het verstrijken van de beta-periode niet meer geldig zijn.
09 januari 2009 23:18
jaspervh
[quote=126208] toen ik de beta heb gedownload van windows longhorn server (wat server 2008 is geworden)kreeg ik wel een productcode. anders houdt ie er na 30 dagen mee op.
09 januari 2009 23:21
erwin_w
@Jaspervh, daarom schreef ik ook daarbij, mocht je er ??n bemachtigen dan zal die na het verstrijken van de Beta-periode niet meer geldig zijn.
09 januari 2009 23:26
jaspervh
[quote=126210]en wanneer eindigt een normale betaperiode? ik denk bij het uitkomen van de officiele windows 7. en dat duurt langer dan 30 dagen, dus is het niet eens zo gek dat ik een productcode zoek.
09 januari 2009 23:27
dave_17
[quote=126211]
Lees eerst dit: [url]http://tweakwindows.nl/nieuws/6091[/url]
eens goed door, daar staat het wel in.
Ik had hem gedownload en het is een WINRAR bestandje met daar nog wat andere bestandjes in, maar geen .ISO bestand, moet ik dan die bestandjes op een CD of DVD zetten en dan via die cd/dvd opstarten?
Edit: Het is dit bericht waar dat instaat: [url]http://tweakwindows.nl/nieuws/6091[/url]
09 januari 2009 23:28
jaspervh
[quote=126212] 2 juli is later dan 30 dagen. maar waar kan ik een productcode krijgen dan? En als ik hem download dan zegt hij als hij bij 290 mb is dat hj al klaar is. hoe kan dat?
09 januari 2009 23:36
dave_17
Ik had hem gedownload en het is een WINRAR bestandje met daar nog wat andere bestandjes in, maar geen .ISO bestand, moet ik dan die bestandjes op een CD of DVD zetten en dan via die cd/dvd opstarten?
Wie zegt dat je een productcode nodig hebt op die tijd het te kunnen gebruiken? Dat je het bij 1 programma hebt gehad is het niet gelijk zo dat het bij alles zo is.
09 januari 2009 23:38
erwin_w
Niet dus, er is geen productcode voor deze Beta-versie anders had dit wel in de berichten gestaan van de genoemde sites.
Je zal het met de versie moeten doen zoals die wordt aangeboden.
Ik heb enkele sites doorgelezen en nergens schrijven ze over productcodes.
09 januari 2009 23:38
bramjaspers
Hoezo, je kunt Windows 7 Beta toch activeren met een Vista RC1 key?