Ik ben benieuwd! Ik wil hem graag naast mijn vista installeren en daarover heb ik een vraagje:
Gaat een dual-boot met vista en windows 7 ook anders dan bij anderen? Zo jah, zou iemand die dit al gedaan heeft kunnen uitleggen hoe dat allemaal in z'n werk gaat.
Ik heb namelijk geen ervaring met dual-boot en wil toch graag vista dual-booten met windows 7.
Mvg Dave_17
09 januari 2009 14:29
sjoerdd
Waar kan ik hem nu downloaden?
09 januari 2009 15:35
bramjaspers
@ Dave: Is gewoon hetzelfde, met DualBoot.
09 januari 2009 15:37
patje
ik heb build 7000 , is dat gewoon dezelfde of is dit een nieuwere build?
,
waar kan ik hem downloaden dan?
@ dave
maak gewoon een partitie aan en doe daar windows 7 op , klaar multiboot ,
(triple boot @ hier lol )
09 januari 2009 15:57
lorre851
[quote=126135]
Is dat niet illegaal? :p
09 januari 2009 16:10
bramjaspers
@ Patje: Heb je hem van Torrents afgehaald?
09 januari 2009 16:21
blacksorcerer
Je dient 'm gewoon van de Microsoft site te halen, of van een extrne link die ze daar aanbieden. Dan is het natuurlijk ook volkomen legaal (Microsoft biedt het immers zelf aan).
Of het helemaal vrij is om die zelf vervolgens weer te distribueren via torrents o.i.d. dan weet ik niet, maar standaard is aan te nemen dat het niet toegestaan is.
Momenteel werkt http://www.microsoft.com/windows/downloads/default.aspx niet bij mij, dus ik weet niet of Microsoft het inmiddels heeft vrijgegeven of dat je nog even moet wachten.
09 januari 2009 16:27
bramjaspers
Ik heb gehoord dat Windows 7 vanavond in Nederland uit komt, en morgen in Amerika.
09 januari 2009 16:29
lorre851
Ahaa, de public beta :P
[offtopic]Er zit weer iemand met de ratings te knoeien... :@[/offtopic]
[color=blue]Nee hoor, dat zijn vrij juiste ratings m.i. Als mensen het bericht niet (goed) lezen en dan overbodige of niets-toevoegende berichten plaatsen zijn dat geen goede berichten. Dit bericht voegt ook weer niets toe m.i. Evenals het bericht hieronder van Bramjaspers.[/color]