Dual monitor taakbalk doortrekken
januari 2009
-
zoneSinds vandaag ben ik eigenaar van een ACER V223hq monitor (21.5").
Tevens heb ik ook nog een ACER AL1714.
Mijn bedoeling is om deze twee te gebruiken als dual monitor .
De V223HQ als primair , de AL1714 als secundair .
Zo zou ik mijn taakbalk willen doortrekken , dat hij dus de taakbalk op het ene scherm verlengd tot het tweede scherm.
Ik heb reeds de tools UltraMon en Nvidia Nview geprobeerd , UltraMon werkt wel maar plaats gewoon een tweede taakbalk op het ander scherm ; Nview werkt niet want dit geeft een foutmelding bij installatie .
Foutmelding : hij kan geen stuurporogramma's vinden die compatibel zijn met mijn huidige hardware.
Kent iemand soms nog een alternatief dat goed werkt ?
[Het gaat over de Giga-Byte pc in mijn hardware profiel]07 januari 2009 18:13 -
timentinghe zone, ik kijk lekker mee met dit forum aangezien ik dat ook graag wil maar nog nooit aandacht aan heb besteed.
al had ik een programma met een andere naam dan jij hier hebt staan ik ga even kijken hoe dat programma heet en laat van me weten.07 januari 2009 18:45 -
mzq9300Als je de nieuwste drivers hebt geinstalleerd(zoniet:klik) dan open je het nvidia configuratiescherm door met de rechtermuisknop op het bureaublad te klikken en dan NVIDIA Control Panel of start->uitvoeren->C:\Windows\System32\nvcplui.exe. Nu klik je op multiple displays. Hier kan je dat instellen.
07 januari 2009 19:10 -
zone[quote=126048]Zo stel je dual monitors op maar kan je niet je taakbalk doortrekken.
Gebruik nu Multimon , enig probleem , rechts classic skin , links vista skin :
[img]http://www.imagespray.nl/index/shared/-749615464.jpg[/img]07 januari 2009 19:52