Re: How to: Dual boot Vista met XP
januari 2009
-
patjewel handig zo'n tut want ik heb zelf uitgevogeld hoe ik het moest doen ,
het is wel een dual boot maar ik moet telkens van bootloader wisselen -_-, best wel vervelend maar ik ga ook niet formatten03 januari 2009 21:50 -
bramjaspersHeb zelf nog een kleine opmerking, er is trouwens al een nieuwere versie van VistaBootPRO uit: Klik04 januari 2009 10:42
-
mzq9300Is dat .exe bestandje die bij de tutorial zit niet illegaal?
Op de site(http://www.vistabootpro.org) kan je dat programma alleen downloaden als je geld betaalt.04 januari 2009 11:05 -
bramjaspersNee, VistaBootPRO is volledig legaal, want op de site van VistaBootPRO kun je doneren, daarom moet je ervoor betalen ;).
Edit: Hier kun je VistaBootPRO ook downloaden.
04 januari 2009 11:07 -
mzq9300[offtopic]ok, 'k vroeg het me gewoon even af vanwege hun eigen site;-)[/offtopic]
04 januari 2009 11:12 -
erwin_w[color=blue]Ik denk dat we hier weer zo'n gevalletje hebben van welles/nietes.
Als ik de site van de makers bekijk kan je deze software alleen downloaden nadat je een bedrag van USD 8,95 overmaakt, een freeware-versie kan je hier niet downloaden. Bij mijn weten is de originele site de beslissende hier in.
Indien andere sites deze software aanbieden kan er niet achterhaalt worden of deze daadwerkelijk gratis zijn en vrij gebruikt mogen worden.
Ik zie via Google ook wel sites die deze software 'gratis' aanbieden maar ik heb daar dus wel mijn twijfels over.
Graag zou ik Bram Japsers willen uitnodigen dat hij op de site van de makers van VistaBootPro even rondkijkt en kan aantonen dat deze ook daadwerkelijk gratis te downloaden is van hun site.
Wij willen dan ook de daadwerklijke links/pagina's zien.
De originele site van VistaBootPro blijft hier het leidend geheel in.
Kan hij dit niet aantonen dan graag de link uit je tutorial halen en dan een gratis versie zoals b.v. Easy-BSD aanbieden, of in de tutorial aangeven dat het een betaalde versie betreft. [/color]04 januari 2009 11:33 -
bramjaspersIk kan niet aantonen dat VistaBootPro gratis is, maar ik vind het vreemd als je bij Google zoekt op VistaBootPro download, dat je hem daar dan overal gratis kan downloaden, dus verwijder het VistaBootPro programma dan maar.04 januari 2009 11:45
-
erwin_wWe zullen moeten uitgaan van de originele site waar deze te downloaden is, hoe goed jou bedoeling ook is uiteraard.
Ik zal het bericht zo dadelijk aanpassen.04 januari 2009 11:46