[offtopic]Ik zal straks wel wat screenshots in dit topic zetten van Windows 7, heb een DualBoot met Vista en Windows 7 (Build 7000).[/offtopic]
PS: Dit is pas de eerste keer dat ik een offtopic bericht plaats.
[mod]Dit topic gaat niet om hoe het er uit ziet, daar is al genoeg over te vinden (zie bericht hierboven), dus het plaatsen van screenshots behoort niet tot deze topic. Graag on-topic blijven a.u.b.
PS. hou eens op met telkens off-topic berichten te plaatsen.[/mod]
04 januari 2009 11:53
timenting
Oke, maar wat heb ik er kwa prestatie aan om windows 7 te nemen, als windows vista lekker loopt bij mij.
Dat was dan nog een vraag van mij, zijn er ook al iets van minimale systeem eisen ?
04 januari 2009 13:13
mzq9300
[quote=125814]
Er zijn natuurlijk al mensen die dit redelijk precies in kunnen schatten, maar microsoft heeft dit nog niet bekend gemaakt.
Ik verwacht zelf dat de systeemeisen niet lager zullen zijn dan die van windows vista.
04 januari 2009 16:16
pciweb
volgens mij wel, want microsoft heeft gezegd dat windows 7 op oudere pc gaan kunnen.
04 januari 2009 16:35
nickk
[quote=125830]Windows 7 is getest op een pc met 1GB ram is sneller dan XP en Vista. De systeemeisen (voorlopig) lichter lager dan Vista en iets hoger dan XP.
04 januari 2009 17:02
timenting
dus alle mensen die een nieuwe pc hebben gekocht met veel ram en al die bende. zijn er gewoon ingeluisd, en met alle mensen bedoel ik leeftijd van 35 t/m 60 aangezien een groot aantal van deze mensen niet heel veel weet over de binnenkant van een pc.
want windows vista had min 1 GB ram nodig maar met 2 GB liep ie toch een stuk beter. Ik raak hier erg gefrustreerd van. gewoon afpersen van microsoft.
04 januari 2009 17:07
nickk
[quote=125834]Afpersen noem ik het niet van Microsoft, Windows 7 wouden ze lichter maken omdat Vista achteraf te zwaar was. Een upgrade van xp naar vista was haast niet mogelijk meer. Nu Windows 7 als verwachting lager komt, kan iedereen met XP gewoon een upgrade doen naar Windows 7. Bij Vista loopt Windows 7 alleen veel sneller.
04 januari 2009 17:21
blacksorcerer
[quote=125834] Waarom ben je er dan ingeluisd?
Even afgzien van het fenomeen dat verkoper heet en je vaak veel probeert aan te smeren zonder er zelf veel van te weten.
Als je dan over een tijd overgaat op Windows 7, dan geniet je dan toch van een sneller OS, en hoef je niet weer een hardware-upgrade te doen.
Daarnaast is DDR2 z? goedkoop geworden de afgelopen 2 jaar, over geheugen zou ik me dus het minst drukmaken.
04 januari 2009 17:25
nickk
Precies Blacksocerer, Windows 7 zal dan echt als een zonnetje gaan lopen.
04 januari 2009 17:34
timenting
voor de mensen die een upgrade hebben moeten doen om windows vista te kunnen draaien, maar aan de andere kant ben ik het met je eens wesley, want Windows7 zou dan wel heel mooi & soepel moeten lopen.