Ja, zeer handig. Ik heb dit nu ook toegepast op mijn XP pc. Maar, verschil heb ik nog niet gemerkt. Moet je dan herstarten?
04 januari 2009 19:54
pciweb
ik heb het ook toegepast
04 januari 2009 19:57
lolleflikker
We zien wel ;)
Maar, we blijven beter ontopic, anders worden we weer gelockt ofzo.
Uh, dit is trouwens weer een onnodig bericht, maar ik wil maar even zeggen dat als je vragen hebt over die xp tweak, dan moe je dat daar vragen. Nouja, ik had het hier ook gevraagd. Sorry...
04 januari 2009 19:59
theshit1983
Ja dat is altijd het beste om je pc na een aanpassen even opnieuw op te starten:).
04 januari 2009 20:00
mzq9300
De systeembestanden worden tijdens het opstarten van windows geladen in het geheugen. Als je dus zo'n registertweak doet zal je pas na een herstart resultaat boeken.
04 januari 2009 20:05
revolution
Hoeveel ram verbruikt deze tweak en op welke fronten wordt er prestatie geboekt? Bij het opstarten of ...?
05 januari 2009 12:15
timenting
Revolution
Hoeveel ram verbruikt deze tweak en op welke fronten wordt er prestatie geboekt? Bij het opstarten of ...?
ik merk het verschil vooral bij het opstarten nu. nog niet het hele topic gelezen denk ik
[quote=125826] nog niet het hele topic gelezen denk ik
Windows Vista laad de belangrijke systeemprocessen vanaf de hardeschijf (via virtueel geheugen). Virtueel geheugen is trager dan RAM geheugen en daardoor gaat je pc ook trager. Wat je kan doen is je systeembestanden in het RAM-geheugen laten laden wat voor redelijk wat prestatiewinst zorgt! Je hebt echter alleen genoeg RAM-geheugen nodig. Aan te bevelen is toch 1 GB aan RAM.
05 januari 2009 13:12
theshit1983
Idd aan te bevelen is 1GB ook al grijpen mensen zich soms vast aan de minimale 512MB
05 januari 2009 13:59
pciweb
Ik heb deze tweak op mijn windows xp laptop gedaan, en ik moet zeggen het werkt goed. Want mijn laptop start veel rapper op als anders.
05 januari 2009 17:01
lolleflikker
Bij mijn pc geen effect, het is dan ook een 1.7Ghz P4 processor.
En 512mb en een Ati Radeon 9250, dat is echt een bagger pc.
Mja, deze waar ik nu op zit is veele male beter :P
Quad, Geforce 9500GS, 5GB ramGa zo maar door.