Naar andere nieuwsbronnen word er vermeld dat de eerste publieke demonstratie in LA in januari zal plaats vinden. Dit lijkt iets te hoogst waarscheinlijk want sommige zijden al dat het in december zou gebreuren.
Ook nog leuk om te weten: volgens een blog zouden we de volgende Windows (na Windows 7) in grofweg 2010 kunnen verwelkomen.
EDIT: hier staan de eerste tekenen van leven van de opvolger van Vista. het nieuwe OS gaat voor het eerst niet windows heten maar (volgens de post en 1e bronnen van Microsoft) Midori. Raar!?! dat het uiteindelijk toch Windows 7 is geworden.
yeah right 2010 geloof je het zelf?
Microsoft was eigenlijk van plan windows 7 pas in 2010 uit te brengen, nu is dit verplaatst naar halverwege/eind 2009. Dan willen ze eerst de tijd nemen om de nieuwe versie te introduceren. De versie na 7 zal gebaseerd zijn op cloud-computing, ofterwijl weg met de oude engine, een totaal nieuw os. Dat kost ze waarschijnlijk 1,5 tot 2 jaar tot een beta, waarna de os nog gereleased moet worden.
28 december 2008 21:27
reinout95
dat is inderdaat wel HEEL ERG krap genomen ja. ik denk rond... uhmm... 2012 ongeveer als ze ook weer ruim de tijd nemen.
28 december 2008 21:45
louwrens
Windows 7 is kaler dan Vista. Je kan via een site extra gadgets downloaden. Zo heeft iedereen zijn eigen spul en heb je geen spul wat je niet gebruikt. Dat heb ik begrepen op HWI TV.
28 december 2008 21:54
easyboarder
[quote=125341]
Het wordt GEEN compleet nieuw OS!
De kernel van Vista is gebruikt in Windows 7, maar dan aangepast en inderdaad een beetje kaler. Ik ben wel benieuwd. Maar ik vind nogsteeds dat Microsoft beter tijden heeft gezien...
[quote=125357]Gezien dat Microsoft hem in januari wou uitbrengen. Dus waarschijnlijk nee.
29 december 2008 09:08
andries
ik denk eerder dat de versie na windows 7 tot 2014 kan wachten, meestal zit er 4 jaar tussen een besturingssysteem, en bij windows millenium, hebben we gemerkt dat als er maar 2 jaar tussen zit dat het besturingssysteem gewoon niks waard is
29 december 2008 12:49
kyentei
[quote=125356]
Ze zouden Windows 7 toch compleet vanaf de grond opnieuw opbouwen? Omdat keuzes en instellingen uit windows 95/98 etc in de weg zaten? of heb ik het mis? Ik dacht juist dat Windows 7 de eerste OS van MS zou worden die compleet opnieuw uit de grond gestampt zou worden.
29 december 2008 14:28
reinout95
Quote Kyentei:
[quote] Ze zouden Windows 7 toch compleet vanaf de grond opnieuw opbouwen?[/quote]
Misschien hebben ze dat ook gedaan maar hebben ze toch gekeken naar de waardes van Vista (uiterlijk bijv. die er van is afgeleid)?!