is dit een goede videokaart?
Topic gesloten
december 2008
-
jaspervhHallo tweakers,
Ik wil een nieuwe videokaart kopen, en nu heb ik eentje op het oog, maar is dit een beetje een redelijke videokaart? Deze videokaart ben ik tegengekomen op alternate:
onthoud dat ik geen die-hard gamer ben, maar het zou wel leuk zijn als ik er gta4 op kan spelen. En kan deze in de toekomst ook Windows 7 aan?
26 december 2008 13:41 -
stimoIemand die ik ken die heeft de zelfde vidoekaart. Alleen op cod4 alles op low en dan heeft die fps van 40..50 dus ik denk dat je dan niet Gta4 op kan spelen teminsten niet soepel. Als ik jou was zou ik voor een ander kaart gaan teminsten als je beetje gta normaal wil spelen.26 december 2008 14:53
-
lorre851Zo slecht is die kaart niet. Maar GTAIV zal op LOW zeer vloeiend draaien. (het draait al bijna vloeiend op mijn oude 8400GS)26 december 2008 15:05
-
timentingja ik heb ook nog een 8400, maar draait ie zelfs op.
neem aan dat het geen probleem mag zijn27 december 2008 14:56 -
blacksorcererJaspervh, we verwachten van topicstarters dat ze zich zelf v??r het maken van een topic al moeite doen om een oplossing voor hun probleemstelling te vinden.
Je had best via een zoekmachine of bekende hardwaresites wat benchmarks/reviews kunnen opzoeken om het te vergelijken met je huidige kaart of om te zien waar de 9600GT toe in staat is.
En om dat af te zetten tegen de prijs voor die kaart en wat jij aan grafische kracht nodig hebt, lijkt me vervolgens niet zo moeilijk en je hoeft echt niet zoveel van GPU's te weten.
Als het al niet lukt of je hebt een specifiekere vraag wat niet 1-2-3 te vinden is, zet dan in je topicstart wel even wat/waar je zelf al gezocht hebt om tot een oplossing/antwoord te komen.
Zie ook de regels van het forum.27 december 2008 15:08