no internet is no life..:|
ik zou echt doodgaan heb ,altijd internet bij me
(omg gister op southpark, internet was doodgegaan xD )
23 december 2008 23:16
jaspervh
ik ook :P heb onbeperkt internet op men mobiel, en ik kan nie zonder
23 december 2008 23:53
andries
ik zou niet zonder internet kunnen
24 december 2008 00:00
marijn100
Zonder internet......... dan ben ik echt dood :P
Op m'n mobile heb ik nog geen internet abbo maar als ik dat eenmaal heb kan ik denk ik niet meer zonder.
[offtopic]Ja die aflevering is zo droog :P[/offtopic]
24 december 2008 10:08
richard brons
Internet is voor velen onder ons denk ik toch wel HET medium voor entertainment, vermaak, informatie en behoeftes :P. Bijna niemand, en al helemaal bedrijven, kunnen niet zonder internet meer.
Ik denk dan ook dat de wat oudere mens (65+) in Nederland bij de 1.2 miljoen horen die geen internet hebben. Al moet ik wel zeggen dat mijn opa & oma van 77 wel ADSL thuis hebben :D.
24 december 2008 11:21
andries
ja ik geloof ook wel dat er uizonderingen in de 65+ zijn, mijn opa & oma ook, maar ik denk idd dat er daar de meeste zijn die geen internet of pc hebben
24 december 2008 11:24
erwin_w
Mensen die 'vroeger' geen internet hebben en nu dus ook nog niet missen deze ook niet, ze zijn immer niet echt bekend met het fenomeen internet en je kan het ze daarop ook niet kwalijk nemen.
Sommige 'oudere' personen verdiepen zich er wel in maar er zijn ook personen die het totaal niets interesseerd.
Helaas is het wel zo dat veel bedrijven alleen nog via internet te bereiken zijn en dat vind ik een beetje jammer (niet voor mijzelf btw)
Ook al leven we in de tijd van internet en weet ik veel wat, dan nog behoren ze de mensen de mogelijkheid te kunnen bieden om dit op een andere manier te kunnen doen. (neem alleen eens de reclames op tv als voorbeeld, vaak alleen een internet-adres)
Ok?, misschien kennen ze dan wel mensen (familie/vrienden/buren) waarbij ze even kunnen aankloppen maar soms wordt het ze niet makkelijker gemaakt.
Op een gegeven moment zal iedereen wel internet hebben en zal dit zeer waarschijnlijk standaard worden in ons leven maar dan zijn we weer een aantal jaren verder.
Ik zelf ben opgegroeid zonder internet dus had, op de gemiddelde leeftijd hier, geen pc en zeker geen internet dus.
Maar ik merk zelf ook dat het internet niet meer is weg te denken uit de wereld, alleen al kijkende naar de kinderen van mij.
24 december 2008 12:35
ikkus
Ik zou me geen leven zonder Internet kunnen voorstellen.
Ik zit dus echt altijd (behalve as ik slaap of op school ben) achter de computer (op Internet). En als ik niet thuis ben, dan wel op mijn iPhone:P
Mijn oma heeft ook geen Internet, een computer zou veel te frustrerend voor haar zijn. Ze heeft net een magnetron, en kan nieteens wennen aan "watt" i.p.v. "graden" zoals op een oven :P
andries
en dan te bedenken dat het nog niet zo lang bestaaat
theshit1983
Internet bestaat al langer als jij denkt want het is ontstaan in 1969;)
24 december 2008 17:32
ikkus
[quote=125123]
Internet bestaat al langer dan jij denkt want het is ontstaan in 1969;)
Ja, maar pas in het begin van de jaren 90 werd het Internet bekender.
24 december 2008 17:40
theshit1983
Dat weet ik maar zo'n antwoord zou niet passend zijn of het pas in de jaren 90 bekend is geworden of niet dat was niet waar het om ging het ging over het onstaan van het internet:)
24 december 2008 17:45
erwin_w
Voor de complete uitleg over het ontstaan van het internet Klik hier
24 december 2008 18:06
ikkus
[quote=125126]
Eigenlijk wou ik alleen jouw taalfout corrigeren:)
Echter, jij zegt dat "het Internet" in 1969 is ontstaan, maar dat was een project genaamd ARPANET. Het protocol waarmee we vandaag de dag nog mee werken (TCP/IP) werd pas in 1977 uitgevonden, en toen begon men dat "het Internet" te noemen.