-
rupen
dit is troep !!
18 december 2008 13:50
-
kyentei
Heb hem een tijdje gebruikt, zeker weten een mooi thema.
18 december 2008 13:54
-
erwin_w
@Ruben.
Gaat even niet er om dat ik deze geuplaod hebt maar waar slaat deze reactie nu weer op?
Dat je het niets vind is jou mening maar dat hoef je dus niet te vermelden middels een reactie op een upload, download hem dan niet.
Als iedereen dat zou doen dan hebben we nog wel wat te doen hier.
Hou in het vervolg dergelijke reacties voor je en als je iets wilt plaatsen zorg er dan voor dat het nuttige info is i.p.v. 'dit is troep'
En dan dit: waarom zou dit troep zijn, is gewoon een originele thema voor XP, hiervoor je hoef je je XP niet te patchen o.i.d. en is afkomstig van Microsoft zelf.
18 december 2008 13:58
-
blacksorcerer
Inderdaad waardeloze reactie... als je dan al een onbeargumenteerde mening wil geven erover, gebruik dan gewoon de sterrenrating bij iedere post/upload.
Smaken verschillen, maar respecteer de uploaders (en de eventuele originele maker van het ge?ploade)!
Ik heb het thema een tijdje gebruikt, prima afgewerkt thema en je hebt er geen UXTheme patcher of 3rd-party-software voor nodig.
18 december 2008 14:34
-
jw94
Ik vind het een super thema, geen programa's op de backround geen gekloot met windows die error geeft of vast loopt. bedankt voor dit thema
18 december 2008 14:55
-
bramjaspers
Ik vind het ook een mooi thema, gebruik hem ook in Windows XP
18 december 2008 16:47
-
kyentei
Ik gebruik liever het zune thema, maar deze is ook redelijk mooi inderdaad.
18 december 2008 17:04
-
lorre851
Werkt zelfs zonder gepatchte uxtheme.dll! Geweldig!
18 december 2008 21:18
-
patje
gebruik hem nu op mijn xp (moet een beetje vista zijn toch :P ) heb namelijk vista en ben gewend aan het zwart geraakt (maar ik wil ook weer niet vista fake in xp)
19 december 2008 11:22