Dankje, werkt goed!
Alleen staat msn messenger er niet bij, en nogsteeds geeft de msn installer aan dat alles (op 1 ding na die ik met REVO heb verwijderd) al geinstalleerd is, heel vervelend. Weet iemand wat ik moet verwijderen, welke optie ik moet aanpassen of wat dan ook wat ik moet doen om gewoon die installatie te kunnen doen?
EDIT: Het is gelukt, msn staat weer op mn pc. Eerst geinstalleerd op een andere pc, bestanden op stikkie gezet en op mn eigen pc geplaatst. Maar nu zit ik nog met het probleem dat ik hem niet kan openen omdat DEP het tegenhoudt, wie weet hoe ik dat kan omzeilen?? Er staat dat ik msn wel met DEP moet inschakelen, anders wil het niet.
EDIT2: Pc opnieuw opgestart en het werkt, probleem opgelost!!
EDIT3: Ook de patch werkt goed, bedankt mensen!
19 december 2008 21:07
kyentei
deze msn plus schijnt w?l te werken, maar niet volledig.
22 december 2008 17:44
enesg
[quote=124949]
Plus werkt gewoon goed bij mij, maar ik kan zegmaar me nickname niet in kleur doen
22 december 2008 17:47
nickk
[quote=124951]Dan werkt hij dus nog niet volledig, zoals Kyentei al aangaf.
22 december 2008 18:04
erwin_w
Ik had mijn Beta-versie voorzien van Messenger Plus wat naar behoren werkte, na de update naar CR-versie waren er geen compabiliteits problemen maar niet alle functies worden ondersteund.
Wat dat betreft lijkt Messenger Plus wel een Beta maar daar zal t.z.t. zeker wel een update voor komen.
Dus voorlopig even roeien met de riemen die je hebt.
Maar volgens mij ging dit topic over het gebruik van WLM9 zelf en niet over aanvullende programma's dus zullen we weer aandacht besteden aan WLM9 zelf i.p.v. b.v. Messenger Plus?
22 december 2008 18:05
kyentei
[quote=124953]
Het was gewoon om mensen te laten weten dat het nu wel deels werkt, aangezien in de OP aangegeven wordt dat dit niet het geval is. Wilde het gewoon mededelen. En volgens mij, Erwin_w, heb jij zelf ook een reply hierin gedaan over a-patch. No offense, natuurlijk.
22 december 2008 18:53
erwin_w
@Kyentei, ik heb alleen een verwijzing gemaakt naar iets wat Amahl had geschreven over A-patch, dus zelf niets vermeld over a-patch zelf.
Uiteraard kan ik niet van te voren weten dat dit topic verder zou kunnen afdwalen dan alleen A-patch.
[quote]
Kijk dan eens naar Mastaline, daar staat de pagina waar deze CR wel te downloaden is en ook het bericht van Amahl over de 'Apatch'
Betreft dus de CR-versie in het nederlands en is te patchen dus.
[/quote]
22 december 2008 20:34
kyentei
En ik reageerde op de OP, die ondertussen gewijzigd is.