uhm, erwin_w, kan je miss link fix doen, want het enige wat ik zie is een kruisje.
Ik heb hem zelf ook gedownload, maar ik vind hem nu niet geweldig ofzo iets. Ik vind het aanmeldingsscherm er niet uit zien, ook het overzicht vind ik niet mooi(al geef ik toe van je eigen thema maken leuk en gaaf is;)). Voor de rest vind ik het goed werken.
[mod]Link is correct, plaatje is gewoon zichtbaar hier op mijn pc. Ik denk dat je zelf iets moet checken[/mod]
17 december 2008 19:23
louwrens
Als je na de eerste keer aanmeld staat er Welkom terug! boven :P
Hij meldt wel lekker snel aan
Er zitten nu ook veel thema's in, ga met je muis boven de mailknop zitten, dan verschijnt er een kwast ^^
17 december 2008 19:24
dave_17
[quote=124690]
Hij doet het nu wel, alleen DEP zit in de weg (:@)
Als ik msn wil toestaan staat er dat het moet worden ingeschakeld met DEP.
Wat moet ik doen om toch msn te kunnen openen?
Ik heb het ook geprobeerd met de firewall uit, werkte niet.
EDIT: Gebruikersaccountbeheer uit gedaan PC opnieuw opgestart, werkt nog niet.
17 december 2008 20:16
nickk
Dingen die op Google te vinden staat:
- Staat je systeemklok goed?
- DNS wissen
17 december 2008 20:26
jasonpoll
DEP, dat krijg je alleen als er een virus in je HDD zit...
misschien virusscan?
17 december 2008 20:54
dave_17
Mijn virusscanner ziet niks verkeerds (Avira Antivir personal free edition). Hoe kan ik dat virus op een andere manier uit mn HDD verwijderen?
Ook Prevx ziet niks wat verkeerd is.
DNS wissen is gedaan, werkt niet.
Klok goedgezet, werkt ook niet.
17 december 2008 21:19
louwrens
@Dave: klik dan op Meer info... dan kom je op de helppagina me uitleg/oplossing. Weet je cker dat de tijd en datum goed staat op je pc?
17 december 2008 21:22
nickk
Opnieuw installeren van de toepassing?
17 december 2008 21:24
barendrecht
Ik kreeg eerst ook die foutmelding. Bij mij was AVG de boosdoener. de oplossing voor mij was: open AVG, klik op webshield, kijk bij instant messaging en vink msn protection uit.
17 december 2008 21:29
memmo094
hoi, ik ben opzoek naar de msn - plus voor wlm 9 maar ik kan het nergens vinden. weten jullie misschien waar ik die kan vinden of wanneer hij uitkomt?
alvast bedankt