Gta4 prijs!
Topic gesloten
december 2008
-
stimoHallo,
Ik heb een vraagje. Weet iemand miss hoe duur Gta4 bij de mediamarkt is ik hoor van verschillende kanten wat. ik hoorde namelijk dat die ¤35,- was. En anders weten jullie miss nog ergens anders waar ik hm aardig goedkoop kan kopen.
Alvast bedankt, stimo11 december 2008 13:59 -
blacksorcererhttp://www.cdwow.nl/Grand-Theft-Auto-IV-DVD-ROM/product/view/3791593
30,99 (inclusief verzending)
Ik heb verder geen relaties of ervaring met deze zaak, al schijnt het wel redelijk bekend te zijn.
Als je wil weten hoeveel het in de MediaMarkt (MM) kost... dan ga je toch gewoon naar de MM toe? En als je verder er vanaf woont, bel je de MM toch even?
En zoeken op internet (een zoekmachine) zoals ik zojuist heb gedaan lijkt me niet zo moeilijk. Google gaf me dit direct als eerste resultaat. Daarnaast is er ook nog de tweakers pricewatch e.d. ;)11 december 2008 14:05 -
bj farmoreWat ik over cdwow heb gehoord is dat het wel lang duurt voordat hij in jouw handen is, omdat ze het niet vanuit NL sturen. Ik heb hem besteld bij 12game.nl via de pricewatch van tweakers.net.
Ik heb ook nog gedacht om het bij cdwow te doen, maar niet gedaan omdat nieuwe releases wat langer zouden duren, en bij 12game had ik hem de volgende dag in de bus liggen. Bij mediamarkt zou ik maar uitgaan van 45 tot 50 euro. Vaak zijn die niet zo heel goedkoop in dit soort artikelen, dat is mijn ervaring iig.11 december 2008 16:25 -
blingking45,- bij de mediamarkt @ Den Haag.. Zelf laatst gehaald11 december 2008 16:32
-
dave_1737,- bij de saturn in groningen, ook zelf gehaald;).
Mvg11 december 2008 16:36 -
bj farmore[quote=124435]... had je me eerder mogen vertellen:P.. dan had ik hem daar gehaald:P..11 december 2008 16:39
-
dave_17[quote=124436]
Hij hapert wel een beetje, misschien komt het omdat ie zo goedkoop was:p.11 december 2008 16:42 -
blacksorcererKortom: ga eens bij je lokale gamesboer langs, ben je daar te lui voor, pleeg even een telefoontje en je weet het. Bij de MediaMarkt kan je in de reclamefolder kijken, staat ie daar niet, kan je uitgaan van ~45 euro.
En op internet zijn er genoeg zoek en koop mogelijkheden.11 december 2008 17:10