-
sam
Dit is dus de nieuwe bootscreen van de nieuwe build ;) .
09 december 2008 21:44
-
blacksorcerer
Joepie, nog meer animatie, nog langere opstarttijd?
Ik laat de b?ta voorlopig nog even linksliggen, maar ik hoop wel spoedig ook wat daadwerkelijke resultaten te zien van de snelheid t.o.v. Vista. Op de laptop, waar ik nog zowel Vista als XP draai, is met soortgelijke configuratie, en juist alleen bij Vista wat extra snelheidstweaks, Vista toch nog langzamer in opstarten en werk.
Verder wel wat leuke nieuwigheidjes... maar of ze het waard gaan zijn om over 1 ? 2 jaar alweer op dat nieuw OS over te stappen als het uit is...
09 december 2008 22:28
-
pciweb
Als de beta in januari uitkomt, dan ga ik hem downloaden en toch eens op mijn ouwe laptop installeren voor van alles een te testen.
10 december 2008 06:44
-
leviathan
[quote=124378]Dat opstarten is imo altijd overbodig mooi, dat zal bij mij dus ook meteen eruit gaanAl mijn XP installaties zijn ook zo getweaked dat ze geen bootscreen laten zien, alleen plain text, zo kan ik ook nog eens in de gaten houden wat er gaande is. Zelf zit ik niet zo met de vroege komst, ik heb Vista immers overgeslagen, dus is het voor mij niet zo'n korte opvolgperiode.
10 december 2008 13:24
-
kaboomski
Wanneer komt nou die computer waarbij je die holografische interface heb en waarbij spellen echt 3D zijn, zodat je 'in' de spellen zelf zit :)?
10 december 2008 13:39
-
bj farmore
[quote=124384]
overmorgen....
Dat zal nog wel een paar jaartjes duren, denk je ook niet? Hoe kom je hier zomaar bij? Maar holografisch is nog erg moeilijk om in 3d te krijgen, volgens mij is het wel gelukt. Ik weet het niet zeker. Maar het duurt nog wel erg lang denk ik voordat het beschikbaar is voor de consument. Wat ik wel een leuk ding vind op het moment is de surface computer, dat is aardig vooruitstrevend denk ik. Maar daar zit dan al veel standaard technologie in, alleen goed toegepast.
10 december 2008 14:41
-
kaboomski
[quote=124387]Overmorgen :D. Bj farmore, je vat het veel te serieus op. Ik bedoelde het als grap ;). Nutuurlijk gaat dit heel lang duren...
10 december 2008 19:03