-
masterwillems
Laat maar komen die hap! En als iedereen hun probleem op het gta forum uitlegt word er alleen maar meer gefixed
08 december 2008 17:54
-
blingking
Nice.. heb gta 4 laatst voor me b-day binnen. ^^ Alleen geen een pc kan hem aan XD
Woensdag krijg ik gelukkig mijn nieuwe pc binnen ^^ *woehoee*
08 december 2008 20:10
-
jimmah
mijn pc kan hem aan, draai highest en medium, de medium is bug en kan niet hoger. en stabiel. 50 fps met me HD4850.. jamer genoeg doet het spel geen dual cards :S
08 december 2008 20:37
-
bramjaspers
Mijn PC kan hem ook aan, heb een test op internet gedaan, en daaruit bleek dat mijn PC GTA 4 aankan
09 december 2008 20:19
-
bj farmore
[quote=124359]
Klopt jouw pc nog volgens je hardwareprofiel??.. daar heb je een ge?ntergreerde gpu. Daar mee ga je GTA IV nooit te nimmer spelen.
ontopic:
laat die patch maar komen. Was vandaag weer een paar missies aan het doen, krijg.ik een foutmelding en moet het spel afgesloten wrorden...
09 december 2008 20:50
-
bramjaspers
Ik heb een test gedaan op
http://www.systemrequirementslab.com
Daar zeiden ze dat ik het aankon. Met mijn Processor ook. Ik heb wel 1,80 GHz, maar mijn performence rating is 3,23 GHz.
09 december 2008 20:56
-
bj farmore
[offtopic]Ik zou 'can you run it' ook even proberen dan. Ik heb het vermoeden dan systemrequirementslab dan gewoon naar je videogeheugen kijkt(heb het niet zelf uitgeprobeert). En dat zal vast gedeeld zijn met je ram waardoor het heel veel lijkt. Terwijl je er weinig aan hebt. Doe toch even maar een dubbele check, kom je wel weer door heen dan klopt je profiel niet. Want met zo'n gpu kom je er niet door heen. Je CPU is het minimum, maar verwacht er niet heel veel van. Het is een zwaar spel[/offtopic]
09 december 2008 21:10
-
bramjaspers
Bij Can You RUN It zegt ie hetzelfde.
09 december 2008 21:24
-
leviathan
Can You RUN It vergelijkt je pc alleen met de gegeven requirements, en is dus bij lange na niet gelijkend. Zo hebben Need For Speed: Undercover en GTA4 dezelfde systeemeisen, en draait NFS:UC soepel op medium op mijn pc, terwijl ie met GTA4 op low flink wat moeite heeft.
09 december 2008 21:30