[LOCK] GTA IV: Slecht beeld
Topic gesloten
december 2008
-
masterwillems[quote]3 kwartier maar? Mijn installatie duurde 2 uur,[/quote]
Ik had hem via Steam gekocht en dan is het normaal gesproken dat je hem gelijk kan spelen als je klaar bent met downloaden, nu moest ik eerst "games for windows live" installeren wat niet goed ging en moest ik een andere versie downloaden vanaf de microsoft site.
Daarna wou ik GTA opstarten en toen kreeg ik de melding dat de "games for windows live" een oudere versie was en dat ik een update installer moest downloaden en installeren.07 december 2008 19:20 -
nickkHad ik eerst ook allemaal, Masterwillems, geklooi met de installatie. Nu maar wachten.07 december 2008 19:27
-
leviathanEigenlijk is Games For Windows Live nog hetgene wat bij mij voor de minste problemen zorgde (ookal had ik ook hier problemen mee). Het rare is dat ik overal lees dat dat niet met xp x64 compatible is, maar bij mij werkt het gewoon :S.
De laatste Nvidia B?tadrivers zijn waarschijnlijk een fix voor het textureprobleem, bij mij is het net opgelost hierdoor. Maar ik kan het nog steeds niet fatsoenlijk spelen, want ik liep meteen weer tegen de volgende bug aan. Dus zal ik het nog steeds op mn laptop moeten spelen.
Wel vreemd alleen dat de TS dit ook heeft met een ATI-kaart, terwijl de bug op dit moment vooral bij Nvidia-kaarten voorkomt.07 december 2008 19:42 -
nickkJa idd. Algemeen foutje Rockstar07 december 2008 19:50
-
vixstaHij loopt bij mij ook niet goed, die patch moet maar snel komen, die installatie duurde trouwens maar 20min bij mij.07 december 2008 21:32
-
bj farmoreNa een veelste lange install wou ik eindelijk spelen heb ik ook gigantische vage problemen met het spel. Als ik eerst even speel met alles op medium & 1680x1050 dan lijkt het nog redelijk te gaan(opteron 185@2.9/8800GT/2GB/2x 160GB RAID0). Maar ben ik eenmaal in het menu om grafische dingen aan te passen en soms wat anders dan gaat het ook gigantisch fout bij mij. Alles stotert en loopt niet meer vooruit.
Maar deze beta-drivers lijkt het wat beter te gaan(misschien biedt het voor sommigen de uitkomst). Maar nog lang niet goed genoeg, het menu gaat nog steeds gigantisch in de fout waarna het hele spel niet meer loopt. Ik hoop serieus dat die patch erg veel goed gaat maken. Want ik ben zo een beetje teleurgesteld in het spel. Het zal denk ik voor de meeste mensen gewoon de oplossing zijn: wachten op de patch07 december 2008 22:32 -
boogschuterik heb hetzelfde probleem en ik heb toch een goeie video kaart x1900
0van ati dus daar ligt het niet aan ik raad dan ook iedereen aan wie dit spel wilt aanschaffen ff wachten met kopen tot al de fouten er uit is gehaald,momenteel is dit een spel van lik me vesje
[mod]Let eens op de datum van de laatste post, dat was 7 december, we zijn alweer wat dagen verder.[/mod]25 december 2008 13:27 -
louwrensDit is toch 1 van die bugs in het spel?
Stond op Tweakers... En er is ook al een patch uit dacht ik.
Ik snap dan niet waarom iedereen dan begint te mekkeren over het beeld, terwijl er wereldwijd bekent is dat GTA4 probs heeft?
edit: Download patch (mirror: GamersHell)25 december 2008 13:30 -
masterwillems[quote]ik heb toch een goeie video kaart x19000 van ati[/quote]
Die videokaart begint al aardig out of date te worden, tis geen slechte kaart maar als Nvidia 8,9,200 serie kaarten en ATI 4000 kaarten er nog problemen mee hebben verwacht dan niet dat een 3 generatie oudere kaart er geen problemen mee heeft (al is het wel dat het gewoon een zwaar spel is.)
25 december 2008 14:50 -
gerbenkwakkelDat ligt gewoon aan je kaart, oude kaart, die niet echt veel meer kan met de nieuwe games, tijd voor een 4850 oid.;)25 december 2008 20:30