GTA IV: dronken cameraman
Topic gesloten
december 2008
-
vixstaHallo, als ik probeer GTA te spelen lijkt het wel of die cameraman dronken is:P, het beeld gaat steeds heen en weer, ook als ik in een auto zit rijdt die vanzelf:S
Weet iemand een oplossing, op internet staan namelijk hele andere problemen.
Ik heb een aardig snelle pc en kon GTA op heel hoog spelen, misschien kon het daaraan liggen, maar zelfs bij alles op very low gaat het nog mis...
Idee?05 december 2008 20:51 -
masterwillemsHeb je misschien een joystick of een game pad? Zo ja, haal die eens uit je computer.05 december 2008 20:55
-
vixstaGedaan, ik ga hem nu weer starten
EDIT: werkt niet05 december 2008 20:57 -
bj farmoreIk wil je nergens van beschuldigen. Maar volgens mij is dit ??n van de bugs die in de illegale versie is geplaatst die in omloop is, want het komt me niet onbekend voor. Maar dat is de verklaring die ik laatst ergens las of hoorde, weet niet meer waar. Is jouw GTA IV installatie wel legaal? Of heb je een no-cd crack gebruikt? Als die al in omloop zijn.
Ik heb het net gekocht, als ik ook zoiets heb zal ik ook ff meezoeken.(ben nu bezig met install:D, hopelijk is m'n pc snel genoeg) Maar ik weet geen oplossing voor je.05 december 2008 21:11 -
vixstaIk heb een probleem met mijn pc en dat is dat ik nooit een spel vanaf de cd kan runnen, ik heb zo'n beetje 8 spellen en geen van allen kan ik vanaf de cd runnen, ik heb dus wel een no-cd gebruikt, maar ik heb wel een legale dvd
05 december 2008 21:23 -
bj farmoreProbeer eens een image van de dvd van GTA te maken en die af te spelen in deamontools oid. Misschien werkt dat wel, want het probleem ligt hem denk ik toch echt bij de .exe die niet goed werkt.07 december 2008 13:23
-
leviathanIt's not a bug, it's a feature. Althans, zo zit het in het spel eringebouwd. Als je net de kroeg uit komt dan gaat alles ook op die manier. Als je het de hele tijd hebt, dan is dat waarschijnlijk een van die 'restricties' waar ik over las als je probeert het spel te cracken. Het spel loopt echt over van de DRM (wat echt hardnekkig vuil is) en er zijn volgens mij al 3 processen die checken of je wel de originele dvd gebruikt. Misschien is het een optie om voor een tientje een nieuwe dvd-drive aan te schaffen?07 december 2008 15:00
-
shaqielDas irri als je oude "orginele" DVD beschadigt is en je een backup daarvan moet gebruiken.07 december 2008 15:04
-
blacksorcerer[url]http://www.i-hack.org/computer/games/play-your-legal-backup-of-gta-iv.html[/url]
Zo zou het mogelijk moeten zijn.
Daarnaast is het inderdaad wel wrang dat ze het je zo moeilijk maken een reservekopie (waar je als rechtmatige eigenaar van het origineel recht op hebt) te kunnen maken. Ik vraag me af of de service dan wel zo is dat je een beschadigde/kapotte cd/dvd met GTA IV erop dan kunt opsturen naar Rockstar (o.i.d.) dat ze je dan een nieuwe sturen...?
Wat betreft deze TS, lijkt het me verstandig gewoon een nieuwe dvd drive te kopen, die kosten tegenwoordig helemaal geen drol meer, zeker t.o.v. de kosten voor spellen als GTA IV ;)07 december 2008 15:49 -
vixstaMaar ik heb net een Blue-ray gekocht voor ?100:P het licht gewoon aan mijn pc:)07 december 2008 21:29