[Opgelost] Geluidsprobleem
Topic gesloten
november 2008
-
kaboomskiNet merkte ik op dat rechtsvoor het geluid het niet meer doet. Ik heb een surround systeem aangesloten op mijn pc, en de rest doet het wel (linksvoor linksachter en rechtsachter). Het ligt niet aan mijn speaker, want ik heb ook al de speakers omgewisseld en zelf een koptelefoon aangesloten op de front (overige aansluitingen zijn rear en center/sub). Opmerkelijk is wel dat het geluid wel werkt op de aansluiting aan de voorkant van mijn pc.
Nu begin ik te twijfelen, misschien is de aansluiting kapot, maar dat zou toch niet? Alles heeft wel altijd normaal gewerkt. De geluidskaart is van C-media. De nieuwste driver kan ik daar niet vinden omdat een licentie verlopen is of zo :S Duurt wel heel lang, ze zijn al maanden offline.
Edit: Heb al 2 keer drivers opnieuw ge?nstalleerd, maar dat wil ook niet helpen
Edit 2: Het is alweer opgelost. In apparaatbeheer heb ik gekeken of er een geel driehoekje aanwezig was. Dat was niet zo. Toen heb ik besloten om het apparaat uit te schakelen en toen weer aan te zetten. Nu doet het geluid weer naar behoren.30 november 2008 21:52 -
easyboarderGek, maar gelukkig is het opgelost.
Trouwens, dingen als "het kan toch niet stuk zijn? gister deed hij het nog.." zijn nutteloos.. alles wat kapot gaat heeft op een eerder tijdstip gewerkt.30 november 2008 22:34 -
kaboomski[quote=123956]Inderdaad, je heb gelijk,maar als het erop neer komt wil je er niet aan geloven30 november 2008 22:39