-
masterwillems
Hopenlijk zorgt dit er voor dat de O-LEDS eindelijk doorbreken, het is een erg mooie techniek als je kijkt naar de kwaliteit, flexibiliteit (letterlijk :P) en het is nog beter voor de natuur ook :P.
24 november 2008 16:42
-
easyboarder
Kwaliteit? Oke, helder en super dun, maar alleen de pixels die actief gebruikt worden zouden eerder stuk gaan (zoiets begreep ik). Nu lijkt het me niet erg fijn als na een tijdje het midden van je scherm (waar alles het meeste beweegt) kapot is..
26 november 2008 15:16
-
masterwillems
[quote=123791]
Dit gaat zo langzaam dat je het zelf niet echt zal merken, en als je het wel merkt, zijn we al een x aantal jaar verder.
Als ik het me goed herinner werden er al wel O-LEDS gebruikt in de Creative Zen V en ook de Creative Zen, zelf had ik een Zen V en heb ik nu een Zen en heb (en had) echt nergens last van.
26 november 2008 19:34
-
louwrens
@Easyboarder: bij OLED is de kwaliteit veel beter dan bij een TFT/LCD, contrast is ook veel beter. OLED produceert zelf licht, heeft dus geen backlight nodig
26 november 2008 22:02
-
easyboarder
@ Louwrens
Daar heb je gelijk in en dat is ook een groot voordeelOled's zijn ook effici?nter per watt dan b.v. TL buizen. Ik doelde op het aftakelen. maar als dit daadwerkelijk zo langzaam gaat heb ik niks gezegd.
BTW, ook vet die nieuwe samsung telefoon, met opvouwbaar Oled scherm :p
27 november 2008 10:13
-
louwrens
[quote=123823]
in een TFT/LCD zit een CCFL ;)
27 november 2008 22:18