-
mbn
Hallo TWers
Ik heb een nieuwe geluidskaart gekocht maar ik wil die ook verbinden aan de voorkant van mijn pc heb je nog een paar outputs en als ik die nieuwe installeer kan ik die outputs die aan de voorkant zijn niet gebruiken bijvoorbeeld voor mic
Dus mijn vraag is hoe kan ik dat verbinden aan mijn nieuwe geluidskaart
[Mod]Ooit van interpunctie gehoord?[/mod]
21 november 2008 16:18
-
leviathan
Die front zitten in alle waarschijnlijkheid direct in je moederbord, voor je onboard sound. Het is niet mogeijk die op je geluidskaart aan te sluiten zonder je kaart om te bouwen.
Je zou onboard sound alsnog in kunnen schakelen om de voorste poorten te kunnen gebruiken, maar dan maak je geen gebruik van je geluidskaart. Soms kan dit zelfs geluidsproblemen opleveren.
Het beste eigenlijk is een verlengkabeltje, mocht je draad het niet halen.
21 november 2008 16:26
-
bj farmore
Die connectoren zitten vaak juist aangesloten met een kabel die er ongeveer uitziet als deze hieronder.
[img]http://www.frontx.com/cpx503p2.gif[/img]
Dan kun je die gewoon los koppelen van je moederbord en deze aansluiten op je nieuwe geluidskaart. Een beetje geluidskaart heeft die aansluiting wel. Als je in de handleiding van je mobo kijkt kun je wel terug vinden waar de stekker is aangesloten op je mobo, en die kabel daar moet je dus aansluiten op je nieuwe geluidskaart.
Heb je niet zo'n aansluiting van je connectoren lopen dan gaat het denk ik niet werken.
21 november 2008 19:10
-
louwrens
je hebt dan wel een kabeltje nodig ^^ (post van Bj, plaatje laadde niet vandaar)
en je front is AC'97 of HD audio of allebei.
@Poster: je meldt ook zoveel... niet welke geluidskaart oid
21 november 2008 19:14
-
mbn
dus ik moet dat kabeltje zoeken in de pc en aansluiten op mijn nieuwe geluidskaart
21 november 2008 19:26