Re: AVG biedt gratis licenties aan getroffen gebruikers
Topic gesloten
november 2008
-
2103Ik heb het niet helemaal doorgelezen maar... mijn computer is gekrasht door AVG!16 november 2008 11:36
-
masterwillemsWees blij dat je een computer hebt! Toen ik 9 was speelde ik buiten met vrienden, tikkertje, verstoppertje, in de speeltuin...ahh wat een tijden, waaaat een tijden.16 november 2008 11:48
-
blacksorcerer[offtopic]@Masterwillems: en tegenwoordig hebben die 9-jarigen ook al een mobieltje etc... en je wil niet op welke leeftijd ze tegenwoordig al grootschalig liggen te krikken :-#[/offtopic]
Het lijkt me moeilijk voor AVG om te bepalen wie nou daadwerkelijk getroffen is daardoor, dus in principe geven ze nu iedereen die zich daarvoor aanmeldt een gratis AVG 8.0 licentie, en dat is toch niet niks. Mja voor bedrijven die daardoor problemen hebben gehad (want ook bij de Pro versie gebeurde het) vind ik het niet gek dat ze schade hebben geleden en dat willen verhalen op AVG. De kleine rekeningen zullen vast zijn van mensen die geen familie/kennissen/burrjongens hebben met genoeg kennis van AVG om dat voor een tientje op te lossen, en als je dan een ICT'er inhuurd is dat niet echt goedkoop.16 november 2008 12:02 -
schampie[quote=123322] Tijden verandere nu eenmaal
[mod]Wil je nooit gebruik maken van de mod-functie, dit kan je de volgende keer een OW kosten. Heb het nu aangepast[/mod]16 november 2008 12:33 -
bramjaspersIK heb geen last van dat AVG, gebruik het zelf ook AVG Free.16 november 2008 13:54
-
jan874Ik heb ook geen last van AVG free29 november 2008 16:20
-
blacksorcerer@Jan874: nofi, maar ik zie niet echt het nut in van je post, om dat 2 weken later nog te melden..?
Ik gebruik op 2x pc en 2x laptop AVG Free en heb daar geen e-mails gekregen, nu weet ik van sommige van die licenties dat ik het registratie gedeelte heb overgeslagen, maar bij andere weet ik het niet zeker.
Zijn er al personen die e-mail hebben gehad van AVG hierover en wat stond daarin?29 november 2008 17:16 -
bramjaspersHoe krijg ik dan zo'n licentie?30 november 2008 12:03
-
kyenteiVolgens mij is dat nu niet meer geldig..30 november 2008 12:28
-
erwin_wKlopt, dit was voor maar de eerste 24-uur na het verschijnen van de melding van AVG, is dus niet meer relevant.30 november 2008 12:49