Ben je met de Wii wel voorzichtig omgegaan, misschien dat de laser een klap ergens van heb gekregen. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat die dingen heel kwetsbaar zijn (cd-spelers van computers). Die laser zit in een soort magnetisch omhulsel zodat de laser "stoten" opvangt. Ik weet niet of dit soort mechanisme ook aanwezig is in de Wii.
Ok?, het is opgelost.
Ik heb mijn Wii terug gestuurd naar Intertoys, daar heb ik mijn Wii ook gehaald.
Intertoys heeft hem weer terug gestuurd naar Nintendo, en hij viel niet meer te repareren, dus heb ik een nieuwe Wii gekregen.
02 december 2008 18:57
kaboomski
Goede service van Nintendo! Zo had ik dat ook eens een keer met m'n psp, maar dat is een ander verhaal ;)
02 december 2008 19:25
jensen
ja met mij was het ook ooit eens een probleem met mijn gsm en heb ook een nieuwe gekregen maar dat ook een ander verhaal.
ik zet dit bericht erbij voor deze waarschuwing [color=red]hou altijd van alles je garantie bij!!![/color]
03 december 2008 21:24
kaboomski
[quote=124076]En kopie?n maken want kassabonnen vervagen!!
ik heb het zelfde probleem ik kreeg na dat een disk uit de wii is getrokken. Waarschijnlijk is je disk drive gewoon kapot en zou je hem door nintendo moeten laten nakijken