[quote=122555] Lichter betekent niet automatisch dat je hogere cijfers krijgt:P.
Zoals Louwrens zei, vista gaat niet hoger dan 5.9, dat is je max. Heb je dat, dan kan je niet hoger hebben:P...
Wel rare keuze maar toch...
En die printscreen laat niet meteen zien dat 't van windows 7 is
05 november 2008 21:20
nickk
[quote]Quote van wesleysneijder op 05 Nov 2008 20:34
Windows 7 is - zoals aangegeven - lichter dan Vista, dus hoger cijfers [quote]Lichter betekent niet automatisch dat je hogere cijfers krijgt.[/quote][/quote]Ik bedoel te zeggen: doordat ze zeggen dat Windows 7 lichter is dan Vista kan je videokaart etc het beter aan dan Vista, waardoor je een hoger cijfer kan krijgen.
05 november 2008 21:45
easyboarder
Ah oke.. want het leek inderdaad alsof 5.9 echt het hoogste was wat je kon krijgen in Vista.
@ Atjan_sa
Die printscreen is uit Windows 7, kun je me op vertrouwen. dit krijg ik in Vista niet :p en ookal kopieerde ik het venster erbij, dan zag het er nogsteeds hetzelfde uit als Vista
06 november 2008 12:17
vixsta
Dit zijn gewoon de presentaties van je systeem, het heeft helemaal niks te maken met het feit dat je een zwaar OS hebt:P
06 november 2008 17:47
easyboarder
Dus volgens jou is mijn hardware ineens een stuk sterker geworden?:p heel mooi allemaal, maar ik denk het toch niet. Ik denk dat Microsoft met Vista onderschat heeft hoe krachtig een high-end systeem is en daarom de score een te laag maximum heeft gegeven. Wat ze in Windows 7 opgelost schijnen te hebben. Denken jullie niet?