-
veldhuijzen
Ja beetje onzinnige functies vind ik
De eerste is alleen handig voor internet cafes
En die optie van slideshow op bureaublad vind ik onzin net als nu in vista de dreamscene optie
het is wel mooi maar Je ziet dit toch niet als je aan het computeren bent want er staan allemaal programmas open als je bezig bent
En als je weg bent zie je het ook niet dus
04 november 2008 21:17
-
nickk
Je kan ergens voorstander van zijn of niet, je kan de functies ook uitschakelen, voor sommige is het handig want die hoeven gaan programma te zoeken op internet daarvoor (is al een topic over op Tw.nl). Straks - waarschijnlijk - zit hij er standaar in.
04 november 2008 21:35
-
louwrens
leuk dat die wallpapers veranderen, heb je niet steeds hetzelfde
04 november 2008 21:47
-
gjvd
Tja...leuk dat wallpapers veranderen, maar dan moet je wel een collectie aan leggen met allemaal mooie wallpapers, anders schiet het nog niet op. Maar....wel belangrijk, wat vergt dit weer van je computer? Het opstarten, wat overigens sneller hoort te gaan straks met Windows 7, zal er volgens mij ook niet veel sneller op worden. Het is maar waar je je voorkeur aan geeft natuurlijk....
05 november 2008 00:20
-
nickk
Dat wisselen van de achtergrond kost niet veel geheugen als je het na bijv. een uur wisselt, ook heb ik ergens gelezen (zoekt bron) dat hij sneller en makkelijker te beheren valt
05 november 2008 07:07
-
easyboarder
EasyBoarder, reporting live from Windows 7.
Ik kan die optie nog niet vinden hoor, voor die wisselende achtergrond.. Het leek me wel handig, want je zou ook RSS feeds als wallpaper kunnen maken. Maar helaas nog niks over gevonden. Helaas zit er in release 6801 ook nog geen nieuwe taskbar
05 november 2008 10:54
-
ikkus
Zie zit er wel in:
[url]http://windows7news.com/2008/11/03/enable-new-windows-7-taskbar-in-windows-7-m3-build-6801/[/url]
Beter lezen want dit heb ik al een keer vermeld!
Dit werkt neit als je ene gebruikersnaam hebt met een spatie (zelf geprobeerd). Dan sloop je exporer.exe en meot je herinstalleren.
05 november 2008 13:08
-
nickk
[quote]Dit werkt neit als je ene gebruikersnaam hebt met een spatie (zelf geprobeerd). Dan sloop je exporer.exe en meot je herinstalleren.[/quote]Hier moet Microsoft nog even aan werken :), is inderdaad een hele handige optie, beschikbaar vanaf build 6801
05 november 2008 13:12
-
ikkus
Het bleek niet door de spatie te komen. Met aanhalingstekens kan je wel met een spatie erbij doen. Ook zijn er veel kant en klare installers nu. Soms werkt het gewon niet, ik heb toen wat dingen gekopie?rd (ik weet iet meer wat). En een paar keer als admin uitvoeren gedaan. En ineens werkt het:S
05 november 2008 14:12
-
easyboarder
[quote=122505]
Dit heb ik geprobeerd, maar het programma 'unlockProtectedFeatures.exe' stopt steeds met werken... Dus het lukt niet
05 november 2008 18:43
-
ikkus
Had ik eerst ook.
Download dat bestandje wta in het commentaar staat (ene beetje in het midden).
Dat pakt zichzelf uit. Dan kopieer je unlock.exe (uitgepakt bestand) naar Windows (je systeemmap). En dan voer je install.cmd (het andere uitgepakte bestand) als admin uit. De rest spreek voorzich.
Dit moet wel vanaf je bureaublad.
05 november 2008 19:02
-
easyboarder
Nu is het geluktbleek dat ik :F achter mn gebruikersnaam vergeten was. wat het ook mogen betekenen. Wat ik echter nogsteeds niet kan vinden, is dat slide gebeuren op je desktop. Weet iemand dit te vinden? Verder ben ik een stuk positiever over de nieuwe taskbar dan ik gedacht had. hij werkt wel fijn vind ik.
05 november 2008 19:33
-
bramjaspers
Weet er iemand hoe ik Microsoft Connector wordt, kan namelijk op de site van Microsoft niets vinden.
05 november 2008 19:34
-
nickk
[quote=122535]Rechtermuisknop bureaublad - propeties- deskop background
[quote]Weet er iemand hoe ik Microsoft Connector wordt, kan namelijk op de site van Microsoft niets vinden.[/quote]Inloggen met je Micrsoft ID (hotmail) op de site van Microsoft Connect
05 november 2008 19:40
-
msuper
Ikkus kun je een paar screenies posten?
05 november 2008 20:05
-
ikkus
Kan je ook op Internet opzoeken.
Ik ben namelijk bezig.
De screenshots daar zijn precies hetzelfde.
05 november 2008 20:15
-
easyboarder
Hoe zit het trouwens met de puntentelling in Windows 7?? ik krijg de indruk dat 5,9 niet meer het maximale is :p
[img]http://easyboarder-online.nl/Score.png[/img]
05 november 2008 20:15
-
nickk
Windows 7 is - zoals aangegeven - lichter dan Vista, dus hoger cijfers
05 november 2008 20:34
-
sandersier
Laten we het hopen :P
05 november 2008 20:55
-
louwrens
[quote=122555]
Vista kan maar tot 5.9 XD, maar je kan het wel handmatig aanpassen :P
05 november 2008 21:15
-
arjan_sa
[quote=122555] Lichter betekent niet automatisch dat je hogere cijfers krijgt:P.
Zoals Louwrens zei, vista gaat niet hoger dan 5.9, dat is je max. Heb je dat, dan kan je niet hoger hebben:P...
Wel rare keuze maar toch...
En die printscreen laat niet meteen zien dat 't van windows 7 is
05 november 2008 21:20
-
nickk
[quote]Quote van wesleysneijder op 05 Nov 2008 20:34
Windows 7 is - zoals aangegeven - lichter dan Vista, dus hoger cijfers [quote]Lichter betekent niet automatisch dat je hogere cijfers krijgt.[/quote][/quote]Ik bedoel te zeggen: doordat ze zeggen dat Windows 7 lichter is dan Vista kan je videokaart etc het beter aan dan Vista, waardoor je een hoger cijfer kan krijgen.
05 november 2008 21:45
-
easyboarder
Ah oke.. want het leek inderdaad alsof 5.9 echt het hoogste was wat je kon krijgen in Vista.
@ Atjan_sa
Die printscreen is uit Windows 7, kun je me op vertrouwen. dit krijg ik in Vista niet :p en ookal kopieerde ik het venster erbij, dan zag het er nogsteeds hetzelfde uit als Vista
06 november 2008 12:17
-
vixsta
Dit zijn gewoon de presentaties van je systeem, het heeft helemaal niks te maken met het feit dat je een zwaar OS hebt:P
06 november 2008 17:47
-
easyboarder
Dus volgens jou is mijn hardware ineens een stuk sterker geworden?:p heel mooi allemaal, maar ik denk het toch niet. Ik denk dat Microsoft met Vista onderschat heeft hoe krachtig een high-end systeem is en daarom de score een te laag maximum heeft gegeven. Wat ze in Windows 7 opgelost schijnen te hebben. Denken jullie niet?
07 november 2008 15:48