Ik had eerst wel vertrouwen in Windows 7 maar dat zakt nu behoorlijk:(
ik weet dat er nog heel veel kan veranderen maar toch, ze hadden de beta beter later kunnen uitbrengen...
02 november 2008 20:02
erwin_w
Weet je wat ik altijd zo jammer vind, als men een Beta-versie uitbrengt die door diverse personen getest mag gaan worden en de uitvoer van Betas juist is om gebreken te ontdekken en dan daarmee opgelost kan gaan worden er altijd mensen zijn die het meteen maar afkeuren of commentaar afgeven op dergelijke dingen.
Men noemt het niet voor niets een Beta en het zal allemaal echt niet binnen een week opgelost zijn, gebreken blijf je altijd houden maar al dat commentaar wat er meteen uitkomt.
Laat men nu eerst eens al die fouten constateren en opmerkingen geven op de looks van Windows7, als de originele versie van Windows7 uit is kan er altijd nog genoeg geschreven worden over de voor- en nadelen van Windows7.
02 november 2008 20:31
thobe
Inderdaad Erwin. Waarschijnlijk was dit een Apple fan die MS weer eens belachelijk en zwart wil maken. Heb een artikel van hem gevonden waarin hij een onderzoek aan het licht brengt waarin wordt beweerd dat mac gebruikers liberaler zouden zijn. Grootste onzin. Ik heb er vertrouwen in dat Windows 7 een goede release wordt. En dat het optijd verschijnt heb ik ook vertrouwen in. Microsoft heeft nu pijnlijk gezien wat het resultaat is van jaren lang ontwikkelen aan Vista. Ze zullen nu dus wel er voor zorgen dat ze op tijd windows afkrijgen.
Op dit moment vind ik dat Vista ook behoorlijk fijn werkt (beter dan voorheen) HP heeft onlangs voor mijn laptop serie updates uitgebracht die Vista in mijn geval echt aanzienlijk sneller heeft gemaakt en zeg zelf: in het begin liep XP ook niet echt fantastisch. er waren genoeg problemen met oudere hardware en games.
02 november 2008 21:27
jaspervh
Dit vind ik dus echt onzin. hij is nog niet eens uit en men begint al te klagen hoe slecht windows 7 is. dit vind ik echt nergens op slaan.
02 november 2008 21:54
pciweb
[quote=122269]
Je hebt gelijk, Windows XP is pas goed geworden na de 2de service packet. Misschien wordt vista ook beter na de 2de. Deze zal binnenkort verschijnen dus we moeten nog even wachten.
[offtopic]toch heb ik beslis voor deze zomer een macbook te kopen, maar misschien als windows 7 uit is koop ik die ook voor op mijn vaste. Maar een macbook dit sta al vast voor te kopen. Dit is vooral omdat ik met grafische programma's werkt en apple is daar beter in[/offtopic]
02 november 2008 22:18
easyboarder
Achja, mensen moeten elkaar bezig houden zullen we maar zeggen. Ik geef dus Erwin gelijk. Er zal vast nog genoeg te bekrietiseren vallen als Windows 7 uit is ;) Microsoft kennende.
Maar geef ze als eerste ff de kans om het goed te doen
03 november 2008 09:33
igi
Werken programma's zoals adobe photoshop enzo gewoon op Windows 7 (in de beta versie)? Is daar iets over bekend?
03 november 2008 09:55
easyboarder
Als men egt dat Windows 7 onder de motorkap precies hetzelfde is als Vista kun je er denk ik vanuit gaan dat het werkt. Hoezo eigenlijk?
03 november 2008 11:28
wesley123
Als de kernel hetzelfde blijft dan kun je vrijwel zeker uitgaan van een flop. De kernel is enorm veroudert en neemt te veel geheugen in beslag. Als ik dat zo lees met die nieuwe functies gaat het waarschijnlijk 1gb worden dat 7 nodig heeft. Als windows 7 dan zoveel op mac gaat lijken kun je beter naar mac overstappen, die draaien ten minste beter. en eisen veel minder
03 november 2008 15:21
easyboarder
Zei Microsoft in het begin nie dat ze zo trots waren op hun nieuwe kernel voor Windows 7?? Dat deze maar 25MB in zou nemen tegenover Vista's 4GB?? ik denk dat met 'verouderd' bedoeld wordt dat de beveiliging knudde is, juist door die nieuwe kernel