Re: Screen2Dream
november 2008
-
loekOpzich wel een leuk progje. Jammer dat als je de screensaver geactiveerd hebt dat je dan je desktop pictogrammen niet meer ziet :s. Dat doet voor mij een beetje de das om voor dit programma.02 november 2008 19:04
-
bytewolfJa dat vond ik nou ook. Bovendien werkt het bij sommige screensavers niet...
Ik snap niet dat ze dit niet ook in DreamScene hebben ingebouwd...02 november 2008 21:34 -
blacksorcererIk heb hier alleen legale Vista Basic en een legale Vista Business... maar wou toch graag dat DreamScene uit Ultimate.
Op internet is er een patch te vinden waarmee dit kan, en bij mij werkt dat prima, en dan kan je dus wel gewoon icoontjes op je bureaublad hebben terwijl DreamScene aan is.
Maar daarmee kun je dus geen screensavers op de achtergrond gebruiken en werkt ook niet op XP, dus puur voor niet-Ultimate bezitters die DS willen.
Echter kan ik de patch niet posten, want Microsoft is daar niet zo blij mee, zoals op deze pagina van de makers van de patch is te lezen.02 november 2008 22:52 -
bytewolf[quote=122287]Ik ken de patch...
Het zou alleen ook leuk zijn dynamische achtergronden te hebben i.p.v. statische. En een screensaver is een perfect voorbeeld van een dynamisch filmpje (de meeste dan...)02 november 2008 23:17 -
blacksorcererIk noem een filmpje ook al redelijk dynamisch :p
Maar ik begrijp wat je bedoelt, maar helaas kom je voor een screensaver als snel terecht bij zoiets als screen2dream en animateddesktop (die laatste heb ik zelf gebruikt) echter kun je dan geen incons op je bureaublad zien/gebruiken.
Een oplossing voor dat laatste zou bijvoorbeeld wel zoiets als een dock kunnen zijn, bijv: RocketDock (gratis), RK Launcher (gratis), ObjectDock (gratis voor een lite versie) etc.03 november 2008 01:44 -
bytewolf[quote=122292]D?t vind ik nou eens een Geniaal idee03 november 2008 09:54