Wow dit zijn heel wat veranderingen, ik heb echt het gevoel dat Windows 7 echt goed wordt:P
29 oktober 2008 14:55
mike.1306
Op visueel gebied kies ik nu nog voor Vista. Qua snelheid kan deze versie van Windows wel een enorme verbetering zijn!
29 oktober 2008 15:16
easyboarder
Ik hoop alleen dat ze alles niet TE simpel willen maken, door b.v. icoontjes in de taakbalk te zetten in plaats van tekst. Als je het dan simpel wil maken zou ik zeggen, zet dan de icoontjes weer terug in het start menu.. Of ben ik de enige die dat duidelijker vindt??
Ben er ondertussen wel aan gewend, maar het was best een omschakeling :p
29 oktober 2008 15:18
wesley123
Weinig veranderingen, volgens mij kunnen de icoontjes in de taakbalk ook worden opgeborgen in vista en vorige windows.
De taakbalk is ook weinig nieuws en met de menus lijkt me ook niet echt handig. Maar met de gadgets enzo lijkt me wel handig.
Ik hoop gewoon dat windows 7 sneller word dan vista en hoe het eruit ziet maakt me weinig uit, ik gebruik mijn pc om dingen op te doen en niet om te kijken hoe mooi het er wel neit uitziet
29 oktober 2008 15:43
pciweb
daar heb je gelijk in Wesley123. Ik hoop dat Windows 7 snel is en dat Windows u niet te veel lastig valt met van alles.
29 oktober 2008 15:45
vixsta
Ik vind eerlijk gezegd de taakbalk wel wat minder:(
het lijkt op een gewoon venster, nee dan heb ik liever het wat flitsendere taakbalkje van Vista
29 oktober 2008 17:50
mike.1306
[quote=121914]
Dat vind ik ook, heeft wat weg van een simpele style met in het 'Snel starten menu' grote iconen.
29 oktober 2008 19:43
easyboarder
Ik vind het ook meer op dingen als Ubuntu beginnen te lijken :s maar goed we zien het allemaal welals hij inderdaad een stuk sneller is hoor je mij weinig of niet klagen ;)
Goeie vooruitgang in elk geval dat je UAC nu zelf in kunt stellen. Ik begrijp dat het een belangrijke beveiliging is, en nu kan ik deze aan laten staan zonder dat ik steeds toestemming moet geven! Geweldig(lijkt me)
30 oktober 2008 09:54
jaspervh
wat denken jullie? ik heb nu een Geforce EN7200GS. ik gebruik nu vista, en Windows Aero loopt goed. zou mijn videokaart de "Aero" interface van Windows 7 aankunnen?
30 oktober 2008 19:12
louwrens
[quote=121997]
Makkelijk, vanaf de FX5200 denk ik weer.
30 oktober 2008 19:16
arjan_sa
Wat denk ik? geen idee...
Het duurt nog wel een tijdje hoor ^o)...
Btw, wat ziet windows 7 er verdomd lelijk uit:|... Ik heb dan toch echt liever de vista look of een compleet nieuwe look.. Maar niet dat...
30 oktober 2008 19:17
pciweb
maar Microsoft kan nog van alles veranderen tegen de definitieve verse. dus eigenlijk is het afwachten
30 oktober 2008 19:32
vixsta
@Arjan_sa: mee eens ik vindt die taakbalk alles behalve mooi, de vernieuwde startbuttom is wel vet maar voor de rest is het gewoon een lelijk rechthoekig ding. Dit kan veel beter!
30 oktober 2008 22:26
gerbenkwakkel
In deze build heeft "7" nog een oude taakbalk, in de nieuwe build , heeft "7" de vernieuwde taakbalk!:)
En er is degelijk wel wat veranderd! Maar niet aan uiterlijk!
[offtopic]Mensen denken als iets hetzelfde eruitziet ook meteen niks veranderd is!:S[/offtopic]
31 oktober 2008 09:49
pciweb
eigenlijk voor mij kan de uiterlijk niks schelen, want je kan het altijd veranderen door andere programma's!!
voor mij is de veiligheid en de snelheid belangrijk, te rest is bij zaak
31 oktober 2008 11:10
bramjaspers
Ik vind hem er ook lelijk uitzien, Microsoft probeert hiermee Mac na te apen met die taakbalk, maar ik blijf toch bij Vista.
31 oktober 2008 16:19
masterwillems
[quote=122046]
Eerder een Linux distributie die een KDE GUI gebruikt, maar ik moet er ook nog ff aan wennen ja.
De pre-beta ziet er vista-ish uit. Niks werkt nog (sidebar niet) wel weet ik dat er nu rechts van je klok een "bureaublad weergeven" pictogram zit, dat de vista orb licht geeft als je er overheen gaat met je muis en dat de rekenmachine een totale make-over heeft gekregen (joepie?) maar goed, dat is dan alsnog de pre-beta (VM ftw!:))
01 november 2008 13:51
bramjaspers
Maar ik ben toch niet van plan om Windows 7 te kopen, heb al wat anders met mijn geld gedaan (a)
01 november 2008 15:29
gerbenkwakkel
Mensen waar hebben we het over? Hij is nog lang niet af! Het duurt minstens nog wel een jaar!;)
01 november 2008 16:54
pciweb
[quote=122126]
Gerbenkwakkel je heb gelijk, de uiterlijk zal waarschijnlijk nog veranderen. Het is beta dus microsoft zal naar de testers luisteren en waarschijnlijk zaken nog aanpassen
01 november 2008 19:16
nickk
Heb hem net gedownload, de installatie ziet er mooi uit, (vista layout, maar verbeteringen), snelle installatie :), werkt mooi
03 november 2008 13:59
gjvd
Inderdaad leuk om te installeren en eraan te snuffelen, maar ben benieuwd hoe de officiele versie wordt. Ik houdt `m in de gaten ;)
03 november 2008 15:07
easyboarder
[quote=122108]
De sitebar hebben ze er ook uit gelaten omdat veel gebruikers het zagen als verspilling van scherm ruimte zegt Microsoft. In plaats daarvan kun je nu widgets op je desktop zetten, waar jij wil dus, niet meer persee in die sidebar (ookal kon je ze los halen van de sidebar..) losse widgets klinken mij een stuk beter in de oren dan die sidebar, ik heb die toch niet aan staan